tomasz wloch Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Witam zastanawiam się jaki silnik wsadzić do VN?Stary silnik wyzionoł ducha po raz 2 i więcej go nie ruszam!Pękł zawór i po ptokach ! w tłoku na 3 cm i głowica roz.....a!Tak z ciekawosci pytam bo moge mies całą virago za psie pieniądze ale po dzwonie .Przodu nie ma i bok porysowany ,ale silnik pali na dotyk i ma tylko przejechane 17000 mil stoi u kolesia po dzwonie od 4 lat palony raz w miesiącu!Klijent zajmuje się restałrowaniem starych aut .Znajomy go zna od paru lat mówi że jak klijent tak twierdzi to prawda.Brać to czy nie pożenimy tego razem z kumplem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Ale jaka Virago? Oba moto jeśli są pędzone wałem to coś da się wyrzeźbić ale nie będzie łatwo. Kwstia mocowań silnika i typu ramy, rozmiary/wymiary wałów, przegubów, przekłądni itd. Gruba sprawa ogólnie. Ja bym Ci bardziej polecał kupić tą Virago jeśli ma zdrową ramę i przełożyć trochę klamotów ze swojego sprzętu do niej. W ten sposób uzyskasz jeżdżące, ciekawe moto bez zbędnego brandzlowania się. Przekładka przodu i osprzętu to dziecinada w porównaniu do mieszania silników w tych motocyklach. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 (edytowane) No tak ale jak ona ma dupnięty przodek to może rama też ?Wulkan ma podwujną rame a wirago ramy z dołu nie ,vn lepszą sterownosć i według mnie wygląd .Virażka ma wszystko oprycz przodu a mój vn nie ruszone nic tylko silnik, nowe opony i błotniki chromowane virago lakier .Mocowanie silnika to nie wielki problem tylko ten krzyżak i instalacje trzeba z virago zapodać! Przynajmniej wyeliminuje chyba problem z alternatorem w vn a zyskam niestety huczący po czasie rozruch virażki :biggrin: Ty grzebałes w angli to tutaj dużo takich chopperków jeżdzi z 4 rzedową moge mieć takie suzuki 850 z 82 na kardan chłodzone powietrzem ale to troche za dużo te 850jak na mnie! Za wszelkie pomysły z góry dziękuje!!Chodzi o virago 750 z 85 wersja amerykańska . Edytowane 5 Czerwca 2010 przez tomasz wloch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.