mari0704 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Witam! posiadam tuningowy cylinder top performance trophy. Mam takie pytanie, czy można przeszlifować cylinder z 41mm na 46 ? niby to 5mm czyli z okręgu trzeba zebrać po 2.5 mm jest to możliwe ? I jeśi tak to kanały nie będą za małe ? Pozdrawiam i oczekuję na odpowiedź ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 szlif ci nic nie da nic nie zyskasz na mocy...........(oczywiście jeżeli tuleja nie wymaga szlifu) ps.jak zmienia się pojemność to trzeba zamienić tez dysze w gaźniku Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Tuleja wymaga szlifu. Myślałem że skoro się zwiększy pojemność skokową to i zwiększy się moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 A jak zbierzesz tyle materiału to zostanie ci jeszcze tulei? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Tuleja ma grubość całkowitą 55mm a tłok będzie miał 46-47mm więc trochę zostanie tej tulei. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 na mocy nie zyska ,będzie miał taką samą moc jak oryginalny dobry nominał Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zysio Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 A tam czasem nie jest nikasil napewno da się zrobić szlif? tak jeżeli zwiększysz pojemność skokową to napewno zyskasz na mocy ale do tego trzeba założyć większy gaźnik inny wydech i porządnie go wyregulować pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Cylinder jest żeliwny więc szlif i do przodu. Liczę się z wymianą wydechu, gaźnika i chociażby łożyska i korbowodu. Czy taki cylinder szlifowany dorówna chociażby takiemu "power foce 70 cm" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Jeżeli nawet da sie zebrać tyle z tulei w co wątpie, to będzie bardzo cienka gdybyś później chciał zrobić szlif to nie będzie z czego zbierać. Na mocy zyskasz tyle co nic, lepiej sprzedaj ten cylinder i kup 70ccm, do tego gaźnik wydech i wtedy odczujesz różnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Niektóre cylindry tunigowe mają inaczej ukształtowane kanały dolotowe i to powoduje zwiekszenie mocy. Moga miec np o 1-2 kanały dolotoe wiecej. tak wiec na znaczny przyrost mocy bym nie liczył(jak w przypadku tuningowych cylindrów). Nawet po zmianie gaźnika, wydechu, króćca dolotowego i filtra powietzra (przynajmniej korekcie). Pamietaj że niektóre tłoki są dopasowane do odpowiednich cylindrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 to już wszystko zależy od kanałów kanałów płuczących ,możliwe ze ten power force 70 ma większe i co za tym idzie ma więcej mocy, Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 70 ma inaczej kanały, wydechowy też jest znacznie większy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McPerry Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 to czyli szlif nie dorówna "power force 70" :) wszystko jasne Cytuj zapraszam serwis motocyklowy www.motor-garage.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mari0704 Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 To wszystko wyjaśnione. Do zamknięcia. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.