Skocz do zawartości

Szukam info na temat czujnika stop tyl i linki predkosciomi


Gość Rysiek24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam eMZetowcow :) :)

szukam info na temat czujnika stop tyl i linki predkosciomierza. Tylni stop mam wogole po innej stronie przylepiony na tasmy i blaszki wiem ze powinien byc pod pokrywa akumulatora polaczony jakas sprezynka ?? do dzwigni hamulca noznego oraz prowadzenia linki napedu predkosciomierza w ETZ 251 bo w moim sprzecie te 2 elementy sa pomieszane najlepiej zapodajcie linki do foto lub foto na maila wraz z opisem jak co i dlaczego :)

 

p.s linka ma oznaczrnia 251 a mimo to pod pokrywa jest jej dosc sporo obwinalem ja w kolo wahacza bo inaczej musial bym zrobic petle pod pokrywa aku. jak to ma byc prowadzone ??? kto mi zapoda foto :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam eMZetowcow :D  :D  

szukam info na temat czujnika stop tyl i linki predkosciomierza. Tylni stop mam wogole po innej stronie przylepiony na tasmy i blaszki wiem ze powinien byc pod pokrywa akumulatora polaczony jakas sprezynka ?? do dzwigni hamulca noznego  oraz prowadzenia linki napedu predkosciomierza w ETZ 251 bo w moim sprzecie te 2 elementy sa pomieszane najlepiej zapodajcie linki do foto lub foto na maila wraz z opisem jak co i dlaczego  :D

 

p.s linka ma oznaczrnia 251 a mimo to pod pokrywa jest jej dosc sporo obwinalem ja w kolo wahacza bo inaczej musial bym zrobic petle pod pokrywa aku. jak to ma byc prowadzone ??? kto mi zapoda foto :)

 

 

Witam..

Niestety nie posiadam żadnych fotek jak to powinno wyglądać ale postaram sie po krótce napisać jaki co...

W 251 czujunik stop oczywiście hamulca tylnego powinien znajdowac sie pod prawym boczkiem tam gdzie sie znajduje akumulator ..u mnie jest zamontowany w jakiejś dziurze ...dokładnie nie pamiętam :) ale postaram sie dziś to sprawdzić...do dzwigni hamulca jest połaczony bardzo prsoto ..za pomocą kawałka drutu stalowego..i do by było na tyle odnoścnie czujnika..

Co do linki prędkościomierz to mam ten sam problem ..kupiłem ją niedawno bo stara ukręciła mi sie w pancerzu..w pewnym momencie przestał działać prędkościomierz i trzeba było wymienić..i co okazało sie w sklepie że mają tylko linki do 150 albo 250..ja wziąłem do 250 i jest troche zadługa....różnica w długości nie jest tak drastyczna....pozostawiłem ją napręzoną koło wahacz i pod zbiornikiem paliwa a reszte linki puściłem koło akumulatora...zrobiłem takie małe zakole i wszytsko jest git...należy pamiętać żeby nie robić zbyt duże zagięcia linkizpowodouje to przedwszesne zużycie:) :) :)

 

Pozdrawiam

 

Hubert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki z kad tu takiego druta wziac cienki a zarazem wytrzymaly i sztywny ???? linke jutro poprowadze inaczej bo tak ja moze szlak trafic

 

a moze ma ktos wlasny patent na czujnik hebla tylniego ?? :)

 

p.s a napewno to nie sprezyna z dlugimi koncami idzie od czujnika do dzwigni bo wstarej ecie zdaje sie ze bylo cos takiego aby w razie zaduzego naciagniecia druta nie uszkodzic czujnika (wtedy dzialala sprezyna )

 

p.s 2 nazi polskie czesci to wogole paranoja co by to nie byla zawsze badziew ale niestety ie zawsze sa orginalne i nie zawsze stac na orginala bo drogie jak by byly do japonca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...