Skocz do zawartości

Zagrzeje i muli...


dawid313
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Po mojemu to trzeba wyregulowac gazniki.

 

 

Czy jest szansa żebym to zrobił sam?

 

czyli u ciebie przewody sie przegrzewaly?? zmieniales tylko te od fajek czy wszystkie jakie sa ?? a co do tej reakcji na gaz to moze masz za niskie obroty ustawione

 

 

 

Obroty są w porządku na pewno, faktycznie może za bogata mieszanka z gaźników.

Przewody się nie grzały, ale ale były gdzieś częściowo przełamane pewnie. Zabrzmi to może dziwnie ale obowiązkowo sprawdź czy obejmy od filtra powietrza przy łączeniu z gaźnikiem masz ciasno zamocowane, u mnie były przez to różne dziwne rzeczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po mojemu to trzeba wyregulowac gazniki.

 

 

Czy jest szansa żebym to zrobił sam?

 

Kolego ja ci na to pytanie nie odpowiem, sam wiesz co potrafisz i jezeli uwazasz ze twoja wiedza i doswiadczenie na to pozwala to smialo-odwaznie, w innym przypadku bardziej zaszkodzisz jak pomozesz swojemu motongowi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będąc pewnym, że to zawory rozkręciłem ze znajomym górna pokrywę i okazało się, że zawory ustawiają się chydraulicznie i nie mamy czego tam szukać...

filtr i olej był wymieniany całkiem niedawno w sumie

 

Hydraulicznie w XS 400? Chyba się coś wam pomyliło. Tam są płytki.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tam na prawdę nie było żadnej śrubki która mogłaby cokolwiek regulować. Koleś jest mechanikiem i jak zobaczył wnętrze to powiedział "dziwne, tego się nie spodziewałem. 20letni i tak zaawansowany"

Było widać tylko dwie zębatki i łańcuch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tam się nie reguluje śrubkami, tylko płytkami. Nawet Ci podam te luzy:

 

Luz zaworowy przy zimnym silniku:

ssące 0,11-0,15mm ,

wydechowe 0,16-0,20mm.

Twój kolega to chyba mechanik samochodowy i raczej nigdy nie widział np Mazdy 323F.

 

http://img704.imageshack.us/i/silnikprzekrojxs400.jpg/ Tak wygląda ten silnik. Masz tam szklankowe popychacze i płytki zaworowe.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema polecam Pawła, na forum znany jako szparag to jego namiary: http://stajniamotocyklowa.pl/

Robię u niego swoją Kawe, działa dokładnie i kompleksowo a przy tym ceny ma konkurencyjne. Jeżdżę do niego 50km w jedną stronę mimo że w okolicy mam co najmniej 3 "serwisy". Pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Oddałem moje kochanie do servisu Yamahy i jest już do odebrania, mieliście rację, zawory trzeba było wyregulować a mulił jak był zimny bo dostawał za dużo benzyny ponieważ uszczelka na kraniku była wyjechana (i to proponuję Damiankruszon żebyś dokładnie sprawdził), wymienili mi łańcuszek przekazu mocy i jest żyleta:) pozdrawiam i wielkie dzięki za wszelką pomoc :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...