damiankruszon Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 czyli u ciebie przewody sie przegrzewaly?? zmieniales tylko te od fajek czy wszystkie jakie sa ?? a co do tej reakcji na gaz to moze masz za niskie obroty ustawione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Po mojemu to trzeba wyregulowac gazniki. Czy jest szansa żebym to zrobił sam? czyli u ciebie przewody sie przegrzewaly?? zmieniales tylko te od fajek czy wszystkie jakie sa ?? a co do tej reakcji na gaz to moze masz za niskie obroty ustawione Obroty są w porządku na pewno, faktycznie może za bogata mieszanka z gaźników. Przewody się nie grzały, ale ale były gdzieś częściowo przełamane pewnie. Zabrzmi to może dziwnie ale obowiązkowo sprawdź czy obejmy od filtra powietrza przy łączeniu z gaźnikiem masz ciasno zamocowane, u mnie były przez to różne dziwne rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Po mojemu to trzeba wyregulowac gazniki. Czy jest szansa żebym to zrobił sam? Kolego ja ci na to pytanie nie odpowiem, sam wiesz co potrafisz i jezeli uwazasz ze twoja wiedza i doswiadczenie na to pozwala to smialo-odwaznie, w innym przypadku bardziej zaszkodzisz jak pomozesz swojemu motongowi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Będąc pewnym, że to zawory rozkręciłem ze znajomym górna pokrywę i okazało się, że zawory ustawiają się chydraulicznie i nie mamy czego tam szukać... filtr i olej był wymieniany całkiem niedawno w sumie Hydraulicznie w XS 400? Chyba się coś wam pomyliło. Tam są płytki. Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Ale tam na prawdę nie było żadnej śrubki która mogłaby cokolwiek regulować. Koleś jest mechanikiem i jak zobaczył wnętrze to powiedział "dziwne, tego się nie spodziewałem. 20letni i tak zaawansowany" Było widać tylko dwie zębatki i łańcuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Bo tam się nie reguluje śrubkami, tylko płytkami. Nawet Ci podam te luzy: Luz zaworowy przy zimnym silniku: ssące 0,11-0,15mm , wydechowe 0,16-0,20mm. Twój kolega to chyba mechanik samochodowy i raczej nigdy nie widział np Mazdy 323F. http://img704.imageshack.us/i/silnikprzekrojxs400.jpg/ Tak wygląda ten silnik. Masz tam szklankowe popychacze i płytki zaworowe. Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 No fakt, robi głównie samochody. to bardziej prawdopodobna jest wina gaźników czy luzów na zaworach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Jedz tym motocyklem to porzadnego warsztatu motocyklowego na kompleksowy przeglad zaworow i gaznikow, inaczej tylko sobie zalatwisz moto oddajac je do nieznajacych sie na rzeczy fachowcow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 A jaki może być orientacyjny koszt takiego przeglądu i rejestracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Siema polecam Pawła, na forum znany jako szparag to jego namiary: http://stajniamotocyklowa.pl/ Robię u niego swoją Kawe, działa dokładnie i kompleksowo a przy tym ceny ma konkurencyjne. Jeżdżę do niego 50km w jedną stronę mimo że w okolicy mam co najmniej 3 "serwisy". Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Dzięki Toolman, zatem się skontaktuję ze szparagiem:) A jakiś warsztat bliżej Wro?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiankruszon Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 witam, wymienilem cewki przewody i fajki i dalej sie dusi, teraz mam plan sie wziąć za zawory, powiedziano mi ze moga sie podwieszac gdy moto sie rozgrzeje tylko czy cisnienie bedzie takie samo gdzyby sie podwieszaly?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Jak już otworzysz serce to w pierwszej kolejności sprawdź zawory zwrotne oleju. Mogły się zapiec Jak już otworzysz serce to w pierwszej kolejności sprawdź zawory zwrotne oleju. Mogły się zapiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid313 Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Oddałem moje kochanie do servisu Yamahy i jest już do odebrania, mieliście rację, zawory trzeba było wyregulować a mulił jak był zimny bo dostawał za dużo benzyny ponieważ uszczelka na kraniku była wyjechana (i to proponuję Damiankruszon żebyś dokładnie sprawdził), wymienili mi łańcuszek przekazu mocy i jest żyleta:) pozdrawiam i wielkie dzięki za wszelką pomoc :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Cieszymy sie ze moglismy pomoc, jak i jeszcze bardziej radoscia napawa nas fakt ze z naszych rad skorzystales i teraz mozesz cieszyc sie swoim moto w pelni. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.