grucha87 Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Zawory sprawdzałem na poczatku luzy w normie! Uszczelniłem kolektor podkładka miedziana i silikonem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 To "buch" jest częstym zjawiskiem w crossówkach, ostatnio tez z tym walczyłem. Ogólnie to to zjawisko może się dziać albo przez za dużo albo za mało paliwa w mieszance , żeby sprawdzić co u Ciebie powoduje to zaciągnij ssanie i dodaj gazu, jeżeli się poprawi to masz za dużo paliwa, jeśli nie to za mało. W pierwszym przypadku zmniejsz dawkę paliwa podawaną przez pompkę przyspieszającą jeśli nie pomoże to obniż iglice o jeden rowek. W drugim przypadku należy zwiększyć dawkę paliwa na pompce i ewentualnie podnieść iglice. Jeżeli to nie pomoże to należało by sie pobawić dyszami. W ogóle u Ciebie to jest super sytuacja bo w przypadku stalowej ramy masz super dostęp do gaźnika nie to co te aluminiowe ramy gdzie nie ma na nic miejsca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 21 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Żeby zmniejszyć dawkę pailiwa podawaną przez pompke przyspieszającą to nalezy wkręcić tą śrubke czy wykręcić? i nie jest tak czasem że ta dawka paliwa ma być stale ustawiona zgodnie z serwisłówka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Wkręcając śrubę zwiększasz ilość podawanego paliwa, wykręcając zmniejszasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Po włączeniu ssania silnik gaśnie! czyli zwiększyć czy zmniejszyś poziom paliwa podawany przez pompke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Po włączeniu ssania silnik gaśnie! czyli zwiększyć czy zmniejszyś poziom paliwa podawany przez pompke? Na ciepłym silniku może gasnąć po włączeniu ssania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.