qurim Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 (edytowane) Ogólnie to może być wina przelotówki. Szczególnie gdy ktoś to założył a nie przestroił gaźników to wtedy są jaja ze strzałami itp. Gaźnikom przydałby się oczywiście serwis jak zwykle w terminie. Poziomu paliwa nie ustawiaj tak od razu, najpierw trzeba to dokładnie sprawdzić jaki jest poziom bo sam się nie przestawia raczej a nie powinno się go przestawiać też po założeniu przelotu. Poziom zawsze musi być ten sam. Kwestia dysz w gaźnikach jest ważna przy przelotach. No i filtr powietrza odpowiedni, bo co z tego że dasz silnikowi dobrze "pierdnąć" przelotem jeśli nie może złapać dobrego oddechu przez seryjny filtr. Oczywiście nie myśl tu od razu o stożkowych filtrach bo to jest buractwo i kastrowanie silnika. Stożki przydają się tylko na torze, najbardziej w wyścigach na 1/4 mili. Ale jakiś wkładzik K&N do seryjnego airbox`u nie zaszkodzi. Wtedy na pewno trzeba będzie się pobawić z dyszami ale warto bo to już będzie sensowny zysk charakterystyki silnika. Tylko że taka zabawa kosztuje - zestawy dysz, filtr i strojenie przez fachowca. Strzały wydech nigdy nie służą silnikowi, wypalają się zawory a czasem jak za mocno kichnie to może "popchnąć" zawór który pocałuje tłok i masakra gotowa jest. Jak chcesz dłużej pojeździć tym motocyklem to pilnuj terminowego serwisu, szczególnie rozrząd bo te silniki są wrażliwe no i gaźniki i olej oczywiście. Być może świece masz już czerstwe, na zimno któraś ma problem przepalić bogatą mieszankę którą wypluwa w wydech i tam jest ona spalana. Być może jest milion innych przyczyn strzelania, a co najmniej pięć, trudno wróżyć na odległość. :biggrin: Edytowane 2 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiecha Opublikowano 2 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Być może o tych świecach dobrze piszesz, jak odpalam na ssaniu to czuć troche benzyną tak jakby nie spalał wszystkiego. Chce doprowadzić ten motocykl do ładnego stanu, nie dawno go kupiłem i takie kwiatki wychodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwiecha Opublikowano 13 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Mam 2 alternator z zapieczonymi łozyskami, wyjąłem wirnik i włożyłem go w wieloklin, tam gdzie sie wkłada cały alternator, ruszając nim w lewo i w prawo (przesuwa sie maks 2-3 mm) słychac takie jakies dziwne stukanie jakby zebatki waliły o siebie, może to na wieloklinie jakis luz ?? Chcialem odkręcić obudowę co sie wkłada alterantor i rozrusznik, ale jest jedna długa sruba która zawadza o gaźniki i chyba bez demontażu ich nie da rady wyjąc obudowy. Spękany mam kruciec łączący airbox z gaźnikiem. przy 8 tysiach na 1 biegu tak jakby nie mial przez chwile siły i po chwila ja odzyskuje, od czego można dokupić taki krucieć ?? może od jakiegos bandita srada ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 (edytowane) Króciec najlepiej kup od takiego samego moto. Na Allegro wisi kilka Gixxerów na części. Tak jest najłatwiej i najpewniej. A z tą śrubą od pokrywy to jest tak jak mówisz - jest ona bardzo długa i raczej ciężko będzie ją wyjąć z gaźnikami na miejscu. Jak już będziesz miał zdjętą pokrywę i będziesz grzebał tam to uważaj na podkładki dystansowe, jest tam co najmniej jedna. Gdzieś tu jest temat o silniku 750-tki. Gość zmieniał silnik i chyba ma bitego Gixxera na części, być może od niego podpasuje ten króciec. Zależy jakie gaźniki są. Wczoraj ze*rał mnie się dysk w kompie i wszystkie serwisówki poszły się walić :icon_evil: , więc narazie nie pomogę. Edytowane 13 Czerwca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.