lionix Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 (edytowane) Siema, jak biegi w dół nie wchodzą,a w górę bez problemu w MBX 80 to ten cały wybierak biegów jest zużyty ? który dokładnie element? Jak rozpoznać jego zużycie ? http://images.cmsnl.com/img/partslists/shi...050e10_f1cf.gif Jak rozpołowię silnik to trzba wymieniać łożyska i uszczelniacze? Ma ktoś serwisówkę do tego? (nie fiszki :P ) Jak zdjąć magneto bez ściągacza? Wie ktoś gdzie w tym silniku są blokady? Jak ostanio jeździłem nim 3 lata temu (od tamtej pory stoi pod ścianą w garażu) to cisął tylko 80 ;/ a był po remoncie Edytowane 16 Maja 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 20 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2010 Zapewne zużył Ci się wybierak, czyli w elemencie 9 ten pierwszy ząbek od wałka. Uszczelniacze oraz łożyska zmieniasz w razie ich zużycia, choć mógłbyś je zmienić, jeżeli mają już troszkę przejechane. Za ściągacz chyba może posłużyć Tobie ściągacz z rometa. Serwisówki do tego motorka raczej nie znajdziesz, bo jej nie ma, ja sie z takową nie spotkałem. Blokady montowano tam na module. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 (edytowane) Jak zdjąć magneto bez ściągacza? Wie ktoś gdzie w tym silniku są blokady? Jak ostatnio jeździłem nim 3 lata temu (od tamtej pory stoi pod ścianą w garażu) to cisął tylko 80 ;/ a był po remoncie bez ściągacze nie da rady. ono siedzi tam bardzo mocno. musisz zmierzyć gwint i podać wymiary tokarzowi żeby ci dotoczył ściągacz. a i należy pamiętać że tam jest lewy gwint :icon_exclaim: chyba zwężka w kolanku, zbyt mało podgięte ograniczniki membran, zwężka w filtrze powietrza no i mała dysza Edytowane 21 Maja 2010 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 (edytowane) Dzięki za odp. Przy okazji połamałem tłok, buaha:D więc remont się szykuje pełną gębą :P na wale też jest lewy gwint? w ogóle patrzę, to ta nakrętka jest strasznie zjechana :O!!! i co teraz? jakieś pomysły? :P uszczelniacze i łożyska też zmienię, a co. Swoją drogą cudowne ceny, za taki remont w DRZ zapłacił bym tyle co za 2 mbxy :D Edytowane 26 Maja 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 dobry jesteś :biggrin: na wale jest prawy :lalag: pomysł jest taki żebyś wrzucił zdjęcie tej nakrętki :icon_mrgreen: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Dobra odkręciłem co się okazało: wszędzie są normalne gwinty, a ja kręcę jak ta pała w drugą stronę ;) a pokręciłem w lewo i pyk od razu zeszło, teraz tylko ściągacz do magneta i rura ;) Edytowane 7 Czerwca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 pomiar->tokarz-> eta wsio ;) mi za trzecim razem udało się zrobić dobry ściągacz :biggrin: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.