Skocz do zawartości

Opony na kręte drogi.


Opony na suchy asfalt.  

7 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Która guma najlepiej sprawdi się na suchych, krętych drogach?

    • Michelin Power One
      1
    • Pirelli Diablo Rosso Corsa
      2
    • Dunlop GP Sportmax D211
      1
    • Inna torówka
      0
    • Przerost formy nad treścią, kup sportowo - turystyczne np. Michelin Power Pure 2CT
      1
    • Inna sportowo-turystyczna
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Witka.

 

Planuję w przyszłym tygodniu zmienić gumy. Obecnie jeżdżę na seryjnych Dunlopach D220 ST. Nie są to najlepsze opony, ale z racji tego, że poprzedni sezon był moim pierwszym zapewniały wystarczającą przyczepność.

 

W tym sezonie zamierzam pojeździć dynamiczniej w związku z tym chciałbym kupić naprawdę dobre laczki. Kilka danych:

- motocykl to SV650N K8

- jeżdżę tylko w słoneczne dni, także to jak nowe opony będą zachowywać się na mokrym nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

- opony mają zapewniać maksymalną przyczepność, na bardzo krętych (suchych) górskich drogach

- jeśli tylnia opona wytrzyma 6000 kilometrów to będę zadowolony, jeśli starczy na więcej tym lepiej

 

Co możecie polecić? Zastanawiam się nad Dunlop GP Sportmax D211, Michelin Power One, Pirelli Diablo Rosso Corsa? Czy to nie będzie przerost formy nad treścią jeśli kupię w drugim sezonie "torówki"? Może jednak lepiej zastanowić się nad jakąś bardzo dobrą sportowo-turystyczną oponą (np. Michelin Power Pure) a te z górnej półki zostawić sobie na kolejny sezon?

 

Pozdro

Kazek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka.

 

Planuję w przyszłym tygodniu zmienić gumy. Obecnie jeżdżę na seryjnych Dunlopach D220 ST. Nie są to najlepsze opony, ale z racji tego, że poprzedni sezon był moim pierwszym zapewniały wystarczającą przyczepność.

 

W tym sezonie zamierzam pojeździć dynamiczniej w związku z tym chciałbym kupić naprawdę dobre laczki. Kilka danych:

- motocykl to SV650N K8

- jeżdżę tylko w słoneczne dni, także to jak nowe opony będą zachowywać się na mokrym nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

- opony mają zapewniać maksymalną przyczepność, na bardzo krętych (suchych) górskich drogach

- jeśli tylnia opona wytrzyma 6000 kilometrów to będę zadowolony, jeśli starczy na więcej tym lepiej

 

Co możecie polecić? Zastanawiam się nad Dunlop GP Sportmax D211, Michelin Power One, Pirelli Diablo Rosso Corsa? Czy to nie będzie przerost formy nad treścią jeśli kupię w drugim sezonie "torówki"? Może jednak lepiej zastanowić się nad jakąś bardzo dobrą sportowo-turystyczną oponą (np. Michelin Power Pure) a te z górnej półki zostawić sobie na kolejny sezon?

 

Pozdro

Kazek

 

Ja w zeszłym sezonie kupiłem dunlop roadsmart i jestem z nich bardzo zadowolony. Kilka wypadów w górskie tereny już na nich zaliczyłem i uważam, że kapeć jest naprawdę niezły. Mam najechane na nich jakieś 7 tys, km i sądzę, że z 2-3 tys jeszcze spokojnie tylny kapeć wytrzyma.

 

Pozdr.

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...