richmond Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 Witam, od dłuższego czasu próbuje dojść do tego czy moja kawa jest zdławiona i jak ją odblokować? motocykl rozpędza się do 140km/h bardzo żwawo i na 160km/ ma maxa (7,5tys obrotów) i nie chce już iść. W dowodzie mam też wbite 34KM. Ostatnio moto było u mechanika na regulacji gaźników i stwierdził, że nie wie gdzie jest blokowane bo nie ma kryz na krućcach ssących ani na kolektorach wydechowych. Jeden bardzo miły użytkownik z forum kawasaki podpowiedział mi, że wina może leżeć w przewierconych przepustnicach podcisnieniowych i trzeba by było te otwory zakleić. Co wy uważacie na ten temat? Wie ktoś jak były dławione ZR-7? http://img100.imageshack.us/img100/7061/23291501.jpg http://img684.imageshack.us/img684/2576/43800595.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2010 gaźniki to keihiny? podobnie dziory są blokowane, pomaga zaklejenie/zalutowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richmond Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2010 właśnie takie są gaźniki... tylko, które dziury trzeba zakleić bo jest jedna z dołu i 3 od boku???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.