hubcioo Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) niestety nie byłem w stanie przewidziec tego, że jakiś matoł tam grzebał. paliła bez zażutów wiec... hmm podnieśc iglice, chyba chodzi o to żeby ja opuścic skoro ma wiecej paliwa dostawac. a co do przegrzewania to fakt, jadac wcześniej to temp skakała prawie pod czerwone pole, poczym opadała... nie wiem czy to wina termostatu czy czego. czyli opuścic iglice, żeby wiecej paliwa dostawał ? no chyba tak, skoro za dużo powietrza dostaje, trzeba zredukowac zeby dostawał więcej paliwa Edytowane 4 Maja 2010 przez hubcioo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 (edytowane) Iglica do góry - większa dawka i analogicznie odwrotnie. Najlepiej to baw się z dyszą główną ale nie polecam takich zabaw na silniku zaraz po szlifie. Edytowane 4 Maja 2010 przez rejdzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubcioo Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 cylinder nie jest po szlifie(mam foty mogę zamieścic jego stan), jest tylko tłok do wymiany bo sie wypaliła dziura... z dyszą główną ... tzn? zmienic rozmiar? tylko gdzie takie dostane? użytkownicy "eneski" wiedzą jak jest z dostępliwościa części ... raczej w gaźniku nic nikt nie zmieniał bo wygląda wszystko na serie. obstawiam raczej na tą iglice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Najlepiej znajdź gdzieś dane serwisowe jak ma być ustawiony gaźnik (dysze, położenie iglicy, ilość obrotów na śrubie regulacji składu mieszanki ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubcioo Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 dzwonilem do serwisu hondy i mechanik mówi że nie może mi powiedziec jak to ma byc zrobione... ale powiedział też, że dziura w tłoku nie jest spowodowana złą mieszanka, poprostu to był jego czas lub takiej jakości on był. mowił, że jakby była zła mieszanka to by ew. świeca dostawała po d*pie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 No to fajny mechanik w tym serwisie jest. :biggrin: Częściowo miał rację, tłok nie był świeży już. Ale...do tego doszła uboga mieszanka i katowanie, z tego wynika dziura w tłoku. Skoro piszesz że tak skakała temperatura to coś musiało być źle. Do takiej temp. grzeje się silnik w upalny dzień podczas wolnej jazdy na mieście, w korkach. Filtr powietrza jaki tam masz? Oryginalny, zamiennik czy może jakiś stożkowy a`la tuningowy co niszczy silnik? Ktoś podpicował moto na sprzedaż, Ty dałeś się złapać na "okazję" i takie są skutki. Niech zgadnę - moto z wyglądu zadbane,umyte i wypucowane a cena bardzo atrakcyjna? :biggrin: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitrox89 Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 http://img696.imageshack.us/img696/1414/29e61xj.jpg Ta dziurka jest lepsza ;) Do tej pory nie rozkminiliśmy od czego sie zrobiła ;) Odnośnie regulacji gaźnika to tak ustawiaj dopóki świeca nie osiągnie koloru ceglastego. Jeżeli wkładasz tłok za 350zł, to odżałuj te 50zł na szlif i zrób to jak trzeba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubcioo Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 (edytowane) cena normalna jak na honde nie zarejestrowaną. co do filtra powietrza, normalny, żaden stożek ani a'la super moc super prędkośc ;D. orginał. wszystko cyka w niej jak należy(do wglądu znajomego ns), poprostu ktoś się nie bał i skatował i dziurka się zrobiła, nie inwestując w tłok pospawał aby tylko odpaliło, starczyło na "chwilę" i do żyda którym jestem JA :P. zwiększe jej dopływ paliwa jak dojdzie mi nowy tłok. mam nadzieję, że będzie ok . co do posta wyżej, gładź cylindra jest w bardzo dobrym stanie więc nie potrzebny jest szlif (nie ma oznak progu, rysek czy coś) Edytowane 5 Maja 2010 przez hubcioo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Szlif to nie tylko zebranie materiału gdy są rysy czy przytarcia, po szlifie na tulei masz mikro ryski na których nowe pierścienie prawidłowo sie docierają aby jak najlepiej uszczelnić. Gdy nie zrobisz szlifu pierścienie nie dotrą sie prawidłowo i możesz mieć słabszą kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Damiano piszesz o honowaniu ,a to jest co innego niż szlif, bo przy honowaniu na gładzi cylindra powstają te mikro ryski i odbywa się to bez zbierania materiału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Honowanie to przerysowanie cylindra BEZ zbierania materiału, mające na celu tylko zrobić ryski do prawidłowego dotarcia pierścieni. Szlif to zebranie materiału z tulei, ale podczas tego procesu też powstają ryski przez które pierścienie docierają sie jak należy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.