radosniak Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 W najbliższym czasie będę stał przed wyborem F4 (99-00) i R6 (99-00), jak wygląda różnica pod względem spalania przy dynamicznej jeździe a jak przy spokojnej? :) No i co wybrać - 70% przebiegów robie w mieście, raz na jakiś czas jakaś mała traska (do 200 km), chociaż planuje na wakacje przyszłe skoczyć gdzieś dalej :) W mojej r6 spalanie w miescie waha sie od 6l przy jedzie do 8tys obrotow do ok.8 przy ostrejszej jezdzie. 10litrow moze i spali, ale jadac non stop na czerwonym polu, a to raczej tylko na torze :/ na trasie w 2 sooby palila od 5 litrow (predkosci do 140) do 6.5 przy jezdzie 180km/h. Do miasta zdecydowanie cbr - wygodniejsza pozycja. w r6 przy niskich predkosciach bola nadgarstki. jada miedzy samochodami jest ok, ale jesli trzeba zawrocic na waskiejj drodze - prawie jak ikarusem :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) Yuby: nie wtrącam się jak expert Ray radzi gawiedzi, toż to przecież nasz polski Randy Mamola ;P Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez foks Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 No i co wybrać - 70% przebiegów robie w mieście, raz na jakiś czas jakaś mała traska (do 200 km), Więc może jakieś Horneciątko, miły , przyjemny, wytrzymały, ładny , ewent. Fazer, pozycja wyprostowana, sprzęty b. poręczne , na misto jak znalazł ... Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Dzięki za odpowiedzi :icon_mrgreen: Hornet, Fazer odpadają, bo nie przepadam za nakedami :rolleyes: F4 to będzie chyba dobry wybór, jak uda się zgromadzić kasę na wersję F4i to w ogóle będzie zajebiście :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Bierz f4! Jeździłem F3 2 lata i nie miałem nic do zarzucenia temu motocyklowi - super się prowadzi, pozycja kompromisowa (da się zapie**alać po sportowemu ale i przebiegu dzienne po 1000km nie są nieznośne). Na autostradzie w Szwajcarii (tam wszyscy jadą 120km/h i się nie wyprzedza :clap: ) spaliła 4.3 :flesje: Motocykl baardzo dobry więc z nowszego modelu będziesz jeszcze bardziej zadowolony a po paru sezonach określisz się czy wolisz iść w stronę sportowej-TURYSTYKI (fazery, bandity itp) czy SPORTu :icon_mrgreen: Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 (edytowane) Dzięki Foks, niezłe to spalanie, prawie jak w skuterze :P F4 też chyba jest trochę "spokojniejsza" od R6, więc po 125tce będzie to lepszy wybór ;) Aaa i raczej w stronę sportu pójdę :D :banghead: Edytowane 22 Sierpnia 2008 przez Qóba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Jest spokojniejsza i ciągnie bardziej z dołu - ułatwi Ci to jazdę miejską.Na pewno będziesz zadowolony, poszukaj tylko dobrego egzemplarza! Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Do braku dołu jestem przyzwyczajony, bo jeździłem na NSR, którą trzeba było wysoko kręcić żeby jako tako jechała :) F4 mam zamiar kupić na zimę 08/09, ceny powinny lekko polecieć w dół to jest szansa na jakiś dobry egzemplarz :icon_mrgreen: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Do braku dołu jestem przyzwyczajony, bo jeździłem na NSR, którą trzeba było wysoko kręcić żeby jako tako jechała :bigrazz: F4 mam zamiar kupić na zimę 08/09, ceny powinny lekko polecieć w dół to jest szansa na jakiś dobry egzemplarz :icon_question: Pozdro Oj oj nie byłbym taki pewien, że ceny DOBRYCH egzemplarzy pójdą w dół :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Dobry nie znaczy idealny, wolę coś dołożyć po kupnie do motocykla niż wydać cholera wie ile na moto, bo właściciel nie jeździł w deszczu, bez przesady :] Jeszcze mam pytanko, w sumie w imieniu znajomego - czy różnica w jeździe pomiędzy F4i a F4 jest mocno zauważalna? Co zostało zmienione oprócz tego, że w F4i jest wtrysk? Jest sens dopłacać te 1000-2000zł do wersji na wtrysku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Dobry nie znaczy idealny, wolę coś dołożyć po kupnie do motocykla niż wydać cholera wie ile na moto, bo właściciel nie jeździł w deszczu, bez przesady :] Jeszcze mam pytanko, w sumie w imieniu znajomego - czy różnica w jeździe pomiędzy F4i a F4 jest mocno zauważalna? Co zostało zmienione oprócz tego, że w F4i jest wtrysk? Jest sens dopłacać te 1000-2000zł do wersji na wtrysku? Jeśli chcesz sprzęta nie jeżdżonego w deszczu to zapraszam do siebie :) A poza tym piszesz, że będziesz śmigać więcej po mieście więc na Twoim miejscu rozważyłbym zakup jakiegos nakeda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 (edytowane) Moto traktuje jako zabawkę, więc mam w dupie czy było jeżdżone w deszczu czy nie - sam nie mam problemów z jazdą w deszczu, frajda podobna jak na suchym, więc to mało trafiona zaleta jak dla mnie :) Co do nakeda - dziękuję bardzo, czekam jeszcze na propozycje kupna Virago zamiast CBRki albo R6 :banghead: :) Edytowane 24 Sierpnia 2008 przez Qóba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (edytowane) Istnieje taka opcja, jak myślisz YBR 250 czy CB 250? :icon_rolleyes:Słyszałem, że GN 250 mniej pali przy spokojnej jeździe (bo tylko taka mnie interesuje) no i frędzle się lepiej trzymają, a jak kupię nówkę to kamizelka gratis :eek: - wybór chyba prosty :bigrazz: A tak na serio dzięki Yuby i Foks za odpowiedzi - cel mam wyznaczony, teraz tylko dozbierać resztę kasy i znaleźć odpowiednią CBRkę :D Edytowane 25 Sierpnia 2008 przez Qóba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Mimo, że to motocykl podobno "nie do zajechania" to radzę odłożyć więcej i kupić coś w co nie trzeba by już inwestować bo opony i części eksplatacyjne wcale nie są takie tanie... Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Mimo, że to motocykl podobno "nie do zajechania"... Pamiętam, że kiedyś w internecie natknłąem się nawet na test takiej CBRy, miała najechane ponad 100 tysięcy i dalej grzała jak nowa :) Honda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.