piter 1600 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jeśli silnik jest nietykany i sprawny to warto się nad tym zastanowić.Pozostaje kwestia papierów.Jeśli są w porządku to reszta jest do zrobienia. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakob Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Motocykl wyrejestrowany, ze spaloną instalacją. Silnik tylko wyjęty z ramy- nie rozkręcany. A, i mam jeszcze jedno pytanie. 535 były tylko V2, czy były też czterogarowe rzędowce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 535 to tylko v2 wyrejestrowany skąd? należałoby sprawdzić dokumenty, czy w ogóle będzie możliwość ponownej rejestracji. ale za 1,5kzeta to - jeśli silnik sprawny - nawet na części się chyba opłaciłoby ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakob Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Kurcze, bo obiło mi się o uszy, że jest tam silnik rzędowy 4 gary. Ciekawe tylko od czego... Jutro zbadam dokładnie ten motocykl i dam odpowiedz na forum. Tymczasem dzięki Wam za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.