k o b 22 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Witam, naciągnąłem łańcuch, sprawdziłem luz na bocznej stopce na całej długości łańcucha jest w granicach 35 mm, czyli zgodnie z życzeniem producenta z naklejki. Jednakże, gdy postawię moto na stopce głównej, wrzucę 1, to łańcuch co jakiś czas skacze, tak jakby nie zachodził na tą małą zębatkę. Podczas jazdy niby nie słyszę łańcucha. Co może być przyczyną ? Napęd jest w początkowym stadium naciągnięcia. Moto: cb500 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Motocykl służy do jeżdżenia, nie do kręcenia kołem na podstawce. :banghead: Każdy motocykl tak ma gdy pracuje bez obciążenia na wolnych obrotach, dodaj gazu łańcuch wtedy się ustatkuje. A podczas jazd pod obciążeniem pracuje git i nie skacze. Po prostu - każde moto tak ma. :banghead: MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) :banghead: Po prostu jak słyszę jakieś dziwne dźwięki to szukam dziury w całym :banghead: Przez przypadek dziś na wypadzie jak postawiłem na głównejbo chciałem sprawdzić czy z kołem wszystko ok po naciąganiu. Ostatnie pytanie - Jakie są oznaki jeśli tylne koło źle ustawię na wahaczu ? Na prostej ściąga czy coś ? Na zakrętach ucieka ? U mnie te na podstawie tych kresek ciężko ustawić, gdyż te kreski po obu stronach są w innych pozycjach. Ustawiałem mierząc suwmiarką od tej podkładki, ale wiadomo podkładkę można przesunąć lekko i już szlak trafia. Jak zmierzyć, żeby dokładnie ustawić ? :|\ EDIT: Żeby nie było, przeszukałem wczoraj wszystkie tematy pod hasłem łańcuch i znalazłem tylko info o tych kreskach oraz coś o suwmiarce, ale autor nie podał jak mierzyć :]. Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez k o b 22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazi_NB Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 (edytowane) Jeśli masz krzywo założone koło na wachaczu to opona zdziera się znacznie szybciej, na prostej po puszczeniu kierownicy moto może uciekać na bok a na zakrętach moto może wyrzucać ci tył. (Jest to szczególnie niebezpieczne) Edytowane 18 Kwietnia 2010 przez Fazi_NB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondodajny Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2010 Nie szukaj dziury w całym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi