Skocz do zawartości

łańcuch skacze


k o b 22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

naciągnąłem łańcuch, sprawdziłem luz na bocznej stopce na całej długości łańcucha jest w granicach 35 mm, czyli zgodnie z życzeniem producenta z naklejki.

 

Jednakże, gdy postawię moto na stopce głównej, wrzucę 1, to łańcuch co jakiś czas skacze, tak jakby nie zachodził na tą małą zębatkę.

 

Podczas jazdy niby nie słyszę łańcucha.

 

Co może być przyczyną ? Napęd jest w początkowym stadium naciągnięcia.

 

 

Moto: cb500

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykl służy do jeżdżenia, nie do kręcenia kołem na podstawce. :banghead:

 

Każdy motocykl tak ma gdy pracuje bez obciążenia na wolnych obrotach, dodaj gazu łańcuch wtedy się ustatkuje. A podczas jazd pod obciążeniem pracuje git i nie skacze. Po prostu - każde moto tak ma. :banghead:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:banghead: Po prostu jak słyszę jakieś dziwne dźwięki to szukam dziury w całym :banghead:

Przez przypadek dziś na wypadzie jak postawiłem na głównejbo chciałem sprawdzić czy z kołem wszystko ok po naciąganiu.

 

Ostatnie pytanie - Jakie są oznaki jeśli tylne koło źle ustawię na wahaczu ? Na prostej ściąga czy coś ? Na zakrętach ucieka ?

U mnie te na podstawie tych kresek ciężko ustawić, gdyż te kreski po obu stronach są w innych pozycjach.

 

Ustawiałem mierząc suwmiarką od tej podkładki, ale wiadomo podkładkę można przesunąć lekko i już szlak trafia.

 

Jak zmierzyć, żeby dokładnie ustawić ? :|\

 

EDIT: Żeby nie było, przeszukałem wczoraj wszystkie tematy pod hasłem łańcuch i znalazłem tylko info o tych kreskach oraz coś o suwmiarce, ale autor nie podał jak mierzyć :].

Edytowane przez k o b 22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz krzywo założone koło na wachaczu to opona zdziera się znacznie szybciej, na prostej po puszczeniu kierownicy moto może uciekać na bok a na zakrętach moto może wyrzucać ci tył. (Jest to szczególnie niebezpieczne)

Edytowane przez Fazi_NB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...