Irons Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Wiatam Panowe,mam pytanko do posiadaczy kawy vn800 classic 97',chodzi o poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym.Zbiorniczek wyczaiłem za silnikiem nad wahaczem,ale cóż z tego skoro wykonany jest z czarnego plastkiku przez który niczego nie widać.Wkładałem drucik,coś tam jest na spodzie.Jaki płyn dolać i jak fachowo sprawdzać jego stan?Może też ktoś wie od czego jest czujnik przy stopce oraz różowy przycisk przy suwaku kierunkowskazów.Dziękuje za ewentualną pomoc. Pozdro Iro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Wiatam Panowe,mam pytanko do posiadaczy kawy vn800 classic 97',chodzi o poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym.Zbiorniczek wyczaiłem za silnikiem nad wahaczem,ale cóż z tego skoro wykonany jest z czarnego plastkiku przez który niczego nie widać.Wkładałem drucik,coś tam jest na spodzie.Jaki płyn dolać i jak fachowo sprawdzać jego stan?Może też ktoś wie od czego jest czujnik przy stopce oraz różowy przycisk przy suwaku kierunkowskazów.Dziękuje za ewentualną pomoc. Pozdro Iro z tego co zauważyłem kiedyś u siebie to płyn w zbiorniczku raz jest a raz go brak ponoć tak ma być ale pod zbiornikiem paliwa jest wlew płynu i tam mam bez mała pod korek. co do płynu to jest to zielony płyn do chłodnic motocyklowych symbolu już niestety nie pamiętam, z prawej strony jest czujnik stopu z lewej to pod kosą jest do blokowania jazdy kiedy rozłożona działa w raz z czujnikiem przy klamce sprzęgła ale różowego przycisku u mnie brak...........................................pozdrowionka bodzio61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek67 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Do sprawdzania poziomu płynu chłodniczego służy przezroczysta rurka odchodząca od zbiorniczka wyrównawczego. W niej powinien był płyn pomiędzy dwoma znakami na obudowie zbiorniczka - zobacz w serwisówce. Ten jeden znak jest od strony silnika, ciężko widoczny, więc przyświeć to go dopiero zobaczysz. U mnie ta plastikowa rurka była tak od środka brudna od osadów, że nic nie było widać. W takim przypadku zrób to co ja- zdjąć rurkę ona ma na końcach samozaciskające się opaski, kawałek szmaty na cienki drut i wyczyścić. Jeśli brak płynu - dolać przez zbiorniczek wyrównawczy. Ten płyn musi być widoczny w rurce jeżeli nie to jest go za mało i możesz jeżdżąc zrobić sobie problem. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.