VinAlucard Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Witam, Ostatnio zauważyłem, że ubywa mi oleju od skrzyni. W sumie mniej więcej od momentu, gdy w przednią zębatkę wkręciła mi się szmata (skąd i dokąd to nie wiem). Po nawijce do domu usunąłem niechcianego gościa. Dzisiaj dolałem oleju i zaczęło mi się lać spod zębatki. Rozebrałem wstępnie lewą stronę i oto co ujrzałem: http://yfrog.com/5gdsc00287nbj http://yfrog.com/5mdsc00288ij http://yfrog.com/5zdsc00289rhj http://yfrog.com/j3dsc00291wtj http://yfrog.com/esdsc00293cj Jak widać na załączonym obrazku zewnętrzny simmering jest w kawałkach, ale mam pytanie- Czy możliwe, aby taki wypadek miał wpływ na stan simmeringu "wewnętrznego"?(Nie chcę niepotrzebnie rozpoławiać silnika , bo niedawno były nowe uszczelniacze zamontowane + silikon.) Jeżeli tak, to czy przy jego wymianie dużo jest grzebania? Gdzie można dokupić takie uszczelniacze i za ile takie cuda? Pozdrawiam, VinA Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jakiego wewnętrznego? Przeciez to jest zwykły simmering na wałku zębatki zdawczej. Do jego wymiany nie musisz rozwalać całego silnika, a jeśli juz masz go wyciągniętego to w ogóle nie widzę problemu. Zakładasz nowy i jazda :buttrock: Kupisz ten simmering w zwykłej hurtowni łożysk itp :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Icek Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Tak jak napisał poprzednik robota zrobiła się sama. Wystarczy że kupisz nowy simering, tylko musisz znać jego wymiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Jakiego wewnętrznego? Przeciez to jest zwykły simmering na wałku zębatki zdawczej. Do jego wymiany nie musisz rozwalać całego silnika, a jeśli juz masz go wyciągniętego to w ogóle nie widzę problemu. Zakładasz nowy i jazda :buttrock: Kupisz ten simmering w zwykłej hurtowni łożysk itp :icon_razz: Gdzieś czytałem , że są 2 simmeringi, ale skoro tak to jutro lecę w miasto na poszukiwanie częsci i gitara. Dzię. :icon_mrgreen: Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 A widzisz żeby drugi był uszkodzony też? Jeśli w ogóle jest "drugi" simmering tam. Blondyna zakręciła się na wałku, zniszczyła ten simmer ale przez łożysko nie przeszła więc nic wewnątrz nie uszkodziła. Wymierz suwmiarką wymiary i leć do sklepu po uszczelniacz. Nie powinien kosztować więcej jak 7PLN. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.