dadziek Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Niedawno zakupilem regulator do mojego motocykla - Suzuki Gsx-r 600, 2006. Ponieważ sprowadzany jest z Francji, nie ma typowego dla tego modelu regulatora (1 wtyczka, 6 kabli) tylko taki, który ma 2 wtyczki i 7 kabli. Jedyny pasujący regulator, jaki udało mi się znaleźć pochodzi z Hondy VFR 800, z dodatkowym ósmym czarnym kablem (który jak zarzekał się sprzedawca - podobno nie ma znaczenia) . Jednal po podpięciu regulatora wyskoczyło 17V. I niestety nie mam zielonego pojęcia gdzie ów czarny kabel podpiąć. Jedyne co udało mi się znaleźć: " Kostki pasują w miejsce starych prócz kabla czarnego, który należy podłączyć do "+" (tylko w tym miejscu gdzie pojawia się on po włączeniu stacyjki np: do "+" pompy paliwa). " Ale chciałbym się upewnić i zasięgnąć porady, zanim zacznę eksperymentować i spalę nowy regulator. Serdecznie pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Trzeba dokladnie tak zrobic jak napisano, podlaczyc ten kabel do kabla plusowego , ktory dostaje prad po wlaczeniu stacyjki - wowczas ladowanie spadnie do wlasciwego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dadziek Opublikowano 10 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2010 bo najbardziej mnie martwiło czy Honda i Suzuki działają w tym przypadku na takich samych "zasadach" i czy ta regułka podłączania do "+" nie dotyczyła tylko Hondy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.