soulreaver Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2010 (edytowane) Przeglądając ostatnio Triumphrat.net natrafiłem na temat dotyczący nowego modelu motocykla z Hinckley :bigrazz: . Sprint GT miałby być produkowany równocześnie z ST1050. Z nieoficjalnych przecieków wynika że miałby posiadać zmodyfikowany silnik 1050ccm (znany ze Sprinta ST czy Speed Triple-a), przeniesienie napędu za pomocą wału kardana. Czyli coś na kształt triumpha Trophy w nowym wydaniu. Mam nadzieję że wejdzie do produkcji szybciej niż Daytona 1050 ;) http://www.triumphrat.net/sprint-forum/136...tml#post1531926 i jeszcze tu: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...int-st-spotted/ Edytowane 9 Kwietnia 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Przeglądając ostatnio Triumphrat.net natrafiłem na temat dotyczący nowego modelu motocykla z Hinckley :bigrazz: . Sprint GT miałby być produkowany równocześnie z ST1050. Z nieoficjalnych przecieków wynika że miałby posiadać zmodyfikowany silnik 1050ccm (znany ze Sprinta ST czy Speed Triple-a), przeniesienie napędu za pomocą wału kardana. Czyli coś na kształt triumpha Trophy w nowym wydaniu. Mam nadzieję że wejdzie do produkcji szybciej niż Daytona 1050 ;) http://www.triumphrat.net/sprint-forum/136...tml#post1531926 i jeszcze tu: http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/new...int-st-spotted/ No ciekawe ile w tym prawdy. Ja gdzieś czytałem, że modernizacja ST na 2011 miałaby polegać na przeniesieniu wydechu spod siedzenia na dół, bo użytkownicy narzekają na grzanie tyłków. Mi osobiście to jakoś bardzo nie przeszkadza a wydech w takiej formie jak jest obecnie wg mnie wygląda efektownie. Jeśli faktycznie pojawi się wersja z wałem to będzie ciekawa dla nowej VFR i na pewno zdecydowanie tańsza. Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 (edytowane) No ciekawe ile w tym prawdy. Ja gdzieś czytałem, że modernizacja ST na 2011 miałaby polegać na przeniesieniu wydechu spod siedzenia na dół, bo użytkownicy narzekają na grzanie tyłków. Mi osobiście to jakoś bardzo nie przeszkadza a wydech w takiej formie jak jest obecnie wg mnie wygląda efektownie. Jeśli faktycznie pojawi się wersja z wałem to będzie ciekawa dla nowej VFR i na pewno zdecydowanie tańsza. Pozdr. F. Też słyszałem że ludzie narzekają na ten wydech, ale dla mnie jest nieodłącznym elementem stylizacji tego motocykla, bez niego zatraciłby swój charakter sportowego turysty. Moim zdaniem lepszym posunięciem było by wprowadzenie nowego bardziej turystycznego modelu "GT" i produkcja równocześnie z "ST", mam nadzieję że właśnie w tę stronę pójdą ludzie z Triumpha. Faktem jest że te doniesienia nie są potwierdzone przez firmę Triumph, więc możemy jedynie snuć domysły na podstawie szczątkowych informacji z przecieków prasowych. Edytowane 12 Kwietnia 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Przynajmniej dzięki niemu cieplej w tyłek w chłodniejsze dni a w ciepłe aż tak nie przeszkadza. Ja czytałem, że ta modernizacja o której piszę wyżej ma dotyczyć ST. Inna sprawa, że jak pojawi się GT i nie zwiększą mu pojemności silnika to pewnie okaże się, że ze względu na wagę nie będzie już takiej frajdy z jazdy. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Są już pierwsze informacje o nowym GT. Wydeszek rzeczywiście przenieśli z boku motocykla, ale niestety nie ma wału kardana. Jest trochę mocniejszy od Sprinta ST :crossy: . Triumph Sprint GT 1050 - nowy sportowy turystyk Fajny filmik znalazł się też w tym artykule :icon_razz: : Ubieramy Sprinta GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Są już pierwsze informacje o nowym GT. Wydeszek rzeczywiście przenieśli z boku motocykla, ale niestety nie ma wału kardana. Jest trochę mocniejszy od Sprinta ST :crossy: . Triumph Sprint GT 1050 - nowy sportowy turystyk Fajny filmik znalazł się też w tym artykule :icon_razz: : Ubieramy Sprinta GT No i mieszane mam uczucia... :) Z przodu fajny lifting, tylko mogliby w końcu zrobić białe klosze kierunkowskazów. Z boku przednia część owiewki troszkę mniej mi się podoba. Wydech powinien zostać pod tyłkiem bez dwóch zdań! :) No i te kufry boczne, które w ST są dużo ładniejsze (powinni nad nimi popracować w przypadku GT). Powinni też dać wał i jakiś piecyk 1200 albo więcej :) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 (edytowane) Są już pierwsze informacje o nowym GT. Wydeszek rzeczywiście przenieśli z boku motocykla, ale niestety nie ma wału kardana. Jest trochę mocniejszy od Sprinta ST :crossy: . Triumph Sprint GT 1050 - nowy sportowy turystyk Fajny filmik znalazł się też w tym artykule :icon_razz: : Ubieramy Sprinta GT Back to Basics? W latach 2005 - 2006 Sprint ST miał max. moment 105Nm 5500obr/min. od 2007 wartości zmieniły się na 103Nm przy 7500 obr./min a teraz w modelu GT znowu 108 Nm/6300obr/min. Ten silnik ma potencjał :) Jeśli GT miałby zastąpić ST to moim zdaniem nie jest to dobre posunięcie ze strony triumpha, ponieważ jego wizerunek nie pasuje do motocykla sportowo-turystycznego; Beznadziejny tłumik z boku (okropny!!), obniżona kanapa dla pasażera - to wszystko sprawia że GT w moich oczach jest "dziadkowy...". Przednia lampa na +, może wreszcie zacznie świecić (nie tak jak w ST). Wał kardana w przypadku tego silnika od początku wydawał mi się mało prawdopodobną opcją z powodu silnej reakcji na zmianę obciążenia nawet przy napędzie za pomocą łańcucha... :) Edytowane 17 Maja 2010 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Back to Basics? W latach 2005 - 2006 Sprint ST miał max. moment 105Nm 5500obr/min. od 2007 wartości zmieniły się na 103Nm przy 7500 obr./min a teraz w modelu GT znowu 108 Nm/6300obr/min. Ten silnik ma potencjał :) Jeśli GT miałby zastąpić ST to moim zdaniem nie jest to dobre posunięcie ze strony triumpha, ponieważ jego wizerunek nie pasuje do motocykla sportowo-turystycznego; Beznadziejny tłumik z boku (okropny!!), obniżona kanapa dla pasażera - to wszystko sprawia że GT w moich oczach jest "dziadkowy...". Przednia lampa na +, może wreszcie zacznie świecić (nie tak jak w ST). Wał kardana w przypadku tego silnika od początku wydawał mi się mało prawdopodobną opcją z powodu silnej reakcji na zmianę obciążenia nawet przy napędzie za pomocą łańcucha... :) Soul z którego roku masz sprinta? W 2008 poprawili świecenie lampy przedniej i wg mnie jest całkiem ok. W każdym razie ja sprinta GT bym nie kupił na pewno. Wg mnie w tej wersji GT traci swój charakter. Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Soul z którego roku masz sprinta? W 2008 poprawili świecenie lampy przedniej i wg mnie jest całkiem ok. W każdym razie ja sprinta GT bym nie kupił na pewno. Wg mnie w tej wersji GT traci swój charakter. Pozdr. F. Mam 2007 (jeszcze stare lampy przed modernizacją), ale i tak staram się unikać jazdy nocą od czasu bliskiego spotkania z sarną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 27 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2010 Mam 2007 (jeszcze stare lampy przed modernizacją), ale i tak staram się unikać jazdy nocą od czasu bliskiego spotkania z sarną. Też nie lubię jeździć nocą i poza autostradami nocą rzadko przekraczam 100 km/h. Pozdr. F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 28 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 Też nie lubię jeździć nocą i poza autostradami nocą rzadko przekraczam 100 km/h. Pozdr. F. Mi wyskoczyła przy 70km/h ale i tak nawet nie zdążyłem się przestraszyć. Była tak blisko że widziałem bardzo dokładnie fakturę sierści :icon_eek: . Uratował mnie dziki fart. Sorki za offtop, obiecuję poprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.