warka20 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam wszystkich mam problem z Suzuki TL1000RW a mianowicie wymieniłem oleje filtry świece i wyczyściłem prawie wszystkie kostki prądowe.I przy odpalaniu świeci mi FI i nieraz odpali 1s pochodzi i zgaśnie i się zaświeca FI a nieraz wogule nie chyta zalewa go.Jeśli ktoś wie co może być prosze o napisanie pozdrawiam i szerokości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 A masz immobilizer? Bo objaw jest jakby immo blokowało zapłon. Rozłączałeś kostki na włączonym zapłonie? Sprawdź jeszcze raz wszystkie kostki, które czyściłeś. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warka20 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 A masz immobilizer? Bo objaw jest jakby immo blokowało zapłon. Rozłączałeś kostki na włączonym zapłonie? Sprawdź jeszcze raz wszystkie kostki, które czyściłeś. Nie wiem czy jest imobilizer.Kostki odłaczalem jak byl akumulator odlaczony od wiazki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 hmmmm ogólnie ta czerwona dioda led, która jest w zegarach świeci sie gdy jest: - niskie ciśnie oleju w układzie(jak sie przekręci kluczyk to powinna sie świecić) - niebezpieczna temp. płynu chłodzącego - błąd wtrysku (tzw FI) Twoja wypowiedz sugeruje, że włacza Ci się dioda, gdy gaśnie a to normalne(brak ciśnienia oleju) ... spróbuj odpalić bez ssania z lekkim gazem, lub z ssaniem i też lekki gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warka20 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 hmmmm ogólnie ta czerwona dioda led, która jest w zegarach świeci sie gdy jest: - niskie ciśnie oleju w układzie(jak sie przekręci kluczyk to powinna sie świecić) - niebezpieczna temp. płynu chłodzącego - błąd wtrysku (tzw FI) Twoja wypowiedz sugeruje, że włacza Ci się dioda, gdy gaśnie a to normalne(brak ciśnienia oleju) ... spróbuj odpalić bez ssania z lekkim gazem, lub z ssaniem i też lekki gaz Dokładnie to u mnie jest tak moto stoi kilka min zmine przekrecam kluczyk do zaplonu i startuje czasem odpali pochodzi maks 5 s i zgasnie i miga mi ta dioda i na ekranie pod obrotomierzem miga napis FI i pozniej startuje rozrusznikiem i nie lapie nie chce odpalic a wczesniej palil od tykniecia to co moze byc hmmmm ogólnie ta czerwona dioda led, która jest w zegarach świeci sie gdy jest: - niskie ciśnie oleju w układzie(jak sie przekręci kluczyk to powinna sie świecić) - niebezpieczna temp. płynu chłodzącego - błąd wtrysku (tzw FI) Twoja wypowiedz sugeruje, że włacza Ci się dioda, gdy gaśnie a to normalne(brak ciśnienia oleju) ... spróbuj odpalić bez ssania z lekkim gazem, lub z ssaniem i też lekki gaz a co tu zrobic jak wtrysk zlapal blad da sie to jakos zrobic samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 to musiałes coś żle złożyć- innej rady nie ma. Ma troche czujników i kostek, także może cos niedokładnie złożyłeś lub uszkodziłeś..... Musisz szukać jak przed wymianami było ok,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgsxr Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 (edytowane) a nie wyśwtla się któryś z kodów błędu ?: c00 No defect c11 Camshaft Position Sensor (CMP sensor) c12 Crankshaft Position Sensor (CKP sensor) c13 Intake Air Pressure Sensor (IAP sensor) *measures intake "air pressure", or engine vacuum* c14 Throttle Position Sensor (TP sensor) c15 Engine Coolant Temp. Sensor (ECT sensor) c21 Intake Air Temp. Sensor (IAT sensor) c22 Atmospheric Pressure Sensor (AP sensor) c23 Tip Over Sensor (TO sensor) c24 Ignition Signal (#1)(IG signal #1) *front cylinder c25 Ignition Signal (#2)(IG signal #2) *rear cylinder* c31 Gear Position Signal (GP sensor) c32 Injector Signal (#1)(FI signal #1) *front cylinder* c33 Injector Signal (#2)(FI signal #2) *rear cylinder* c41 Fuel Pump Control System (FP control system) c42 Ignition Switch Signal (IG switch signal) może to pomoże Edytowane 31 Marca 2010 przez pgsxr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Wprowadz ja w dealer mode po tym jak wyskoczy blad i odczytaj jego numer pozniej porownaj z tabelka bledow w serwis manualu i masz odpowiedz co jest nie tak. Jezeli nie chcesz sie w to bawic to zapychaj do serwisu. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warka20 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 a nie wyśwtla się któryś z kodów błędu ?: c00 No defect c11 Camshaft Position Sensor (CMP sensor) c12 Crankshaft Position Sensor (CKP sensor) c13 Intake Air Pressure Sensor (IAP sensor) *measures intake "air pressure", or engine vacuum* c14 Throttle Position Sensor (TP sensor) c15 Engine Coolant Temp. Sensor (ECT sensor) c21 Intake Air Temp. Sensor (IAT sensor) c22 Atmospheric Pressure Sensor (AP sensor) c23 Tip Over Sensor (TO sensor) c24 Ignition Signal (#1)(IG signal #1) *front cylinder c25 Ignition Signal (#2)(IG signal #2) *rear cylinder* c31 Gear Position Signal (GP sensor) c32 Injector Signal (#1)(FI signal #1) *front cylinder* c33 Injector Signal (#2)(FI signal #2) *rear cylinder* c41 Fuel Pump Control System (FP control system) c42 Ignition Switch Signal (IG switch signal) może to pomoże wyskakuje mi błąd c23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Czyli "przechyłówka" (czujnik odpowiedzialny za zgaszenie silnika podczas przewrotki, czarna kostka z napisem UP, chyba pod siedzeniem) mozliwe ze zamontowales go do gory nogami, zaciol sie w srodku lub kostka nie laczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 zle zamontowales mialem to samo jest z tylu baku pod siedzeniem kierowcy ustaw poprawieni jest tam napis up i nim do gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warka20 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 zle zamontowales mialem to samo jest z tylu baku pod siedzeniem kierowcy ustaw poprawieni jest tam napis up i nim do gory dzieki wielkie wszystkim co pisali poradziłem sobie z tym własnie mialem ten czujnik walniety znaczy kabelek urwany pozdrawiam wszystkich lewa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.