grucha87 Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 mam b.duze spalanie w moim ktm,co moze miec wpływ na spalanie w tym moto? Ps.Mam gaznik delorto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
George954rr Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 mam b.duze spalanie w moim ktm,co moze miec wpływ na spalanie w tym moto? Ps.Mam gaznik delorto. A ile to jest bardzo dużo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 mam b.duze spalanie w moim ktm,co moze miec wpływ na spalanie w tym moto? Ps.Mam gaznik delorto. Również miałem "przyjemność" z tym gaźnikiem, ale w lc4 400... Ciężka sprawa z tymi gaźnikami jest - albo nie chce palić na zimno, albo na ciepło, albo zalewa, albo za mało, albo za niskie obroty itd., ale zawsze i tak pali dużo :icon_mrgreen: . Bardzo ciężko jest je ustawić, trzeba wybitnego fachowca i znawcy tych gaźników żeby coś zdziałał. Życzę powodzenia w szukaniu. pzdr, Maciek p.s. najlepiej to podmienić ten gaźnik na jakiś normalny albo najlepiej z pompką przyspieszająco. kilka osób na forum już coś takiego robiło, więc poszukaj i popytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 mam b.duze spalanie w moim ktm,co moze miec wpływ na spalanie w tym moto? Ps.Mam gaznik delorto. Sprawdź kolor świecy, tylko po tym możesz wnioskować czy pali za dużo. Wszelkie porównania i przeliczanie litrów na kilometry nie ma sensu, każdy ma inny styl jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 a jak zmienie gaźnik do nie odbije sie to na mocy?Jakiej firmy najlepiej kupic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 do lc4 ladowali jeszcze jakies mikuni podcisnieniowe , kastruje silnik , ale jest bezawaryjny Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 a jest jakis inny ktory nie ograniczy mocy motoru? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 a jest jakis inny ktory nie ograniczy mocy motoru? Nie licz na cud po wymianie gaźnika, inne gaźniki też się reguluje nie działają od razu same z siebie. Jak nie radzisz sobie z Dellorto, to go rozbierz na części i sprawdź czy jest kompletny, może ktoś (tak jak ty gulke) zgubił oringa śrubki powietrza. Wiadomo, dellorto jest wrażliwy na zmiany temperatury zewnętrznej, ale co to za problem? nie zsiadając z motocykla podkręcasz ćwierć obrotu śrubkę powietrza i po kłopocie znowu reakcja na manetkę jest spontaniczna :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.