HellSheep Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Witam, posiadam Kawe EN500 '91 która jest napędzana pasem napędowym. Okazało się, że przy dodawaniu gazu jak pas się napręża przednia zębatka od owego pasa lekko odchyla się do tyłu. jak mniemam padło łożysko gdyż słychać też "mielenie" metalu. Pytanie mam następujące, czy do tego łożyska jest dojście po zdjęciu koła czy trzeba rozpoławiać silnik i dobierać się tam od góry??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 (edytowane) otworzyc silnik musisz - z tego co widze w instrukcji jednak wystarczy zamocowac silnik 'do gory nogami' i zdemontowac jedynie dolna jego polowe. niech sie tym jednak zajmie ktos doswiadczony bo to juz dosc skomplikowana robota - jak bedziesz mial na wierzchu bebechy to sprawdz stan lancucha wał - sprzeglo - do jego wymiany rowniez potrzebny jest demontaz silnika. manual: http://www.blackbears.ru/manual/files/Kawa...vice_Manual.zip Edytowane 25 Marca 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellSheep Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Na pewno dam to do fachowca, ale przy przepoławianiu silnika pojawiają się już wyższe koszty a tego miałem nadzieję uniknąc:/ Rozrząd był wymieniany, ale wspomnę o wale i sprzęgle. Dzięki wielkie za odpowiedź i manuala. Szerokości :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 tak czy owak zrob to bo posypie sie skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 ....ale przy przepoławianiu silnika pojawiają się już wyższe koszty a tego miałem nadzieję uniknąc:/ .... Jak łańcuch pierwotny przeniesienia napędu będziesz wymieniać "przy okazji" to przygotuj na niego 700zł+ :wink: . Także kosztami rozkładania silnika i łożyska się nie przejmuj :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellSheep Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Dzięki za pocieszenie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 nie krakac. jak lancuch bedzie trzymal wymiary to nie dotykac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellSheep Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Więc oby trzymał wymiary;) Tymczasem dzisiaj idę się dowiedzieć ile mnie ta "przyjemność" będzie kosztować i ile to potrwa bo za oknem już ładnie i ciepło się robi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HellSheep Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Ok, wiec sprawa wygląda tak: 1) jeśli rozbiórka całego silnika, wymiany, regulacje itp. 700zł sama robocizna + wszystkie uszczelki, płyny i łożysko 2) rozpołowić silnik i to co się z tym wiąże 500zł + części Ile może takie łożysko kosztować i uszczelki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 wg cennikow usa wszystko co potrzeba ( lozysko i dwa pierscienie usczelniajace) okolo 200 pln - ile zazyczy sobie polski przedstawiciel hgw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.