Dr.Artur Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 ile dales? gdzie kupiles? masz gwarancje ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karton87 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 ile dales? gdzie kupiles? masz gwarancje ?? 1200zł. Silnik jest elegancki. ;) Lepszy od mojego starego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 od czego go masz ? bandit czy gsxf jak z przekladka wysztko pasowalo silnik z ktorego roku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karton87 Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 od gsxF Identyko, więc, pasuje ;) Motocykl był chyba z 96 lub 95 ale to był taki składak, nawet wahacz i opone na tyle miał od gsxr 1100 Z tego co mi kumpel tłumaczył to on jest po 2000 roku, ten silnik. Bo ma wąskie (10) świece, przy tych starszych były 12, to juz daje rok minimum 98, ale od 98 regulacje robili nie na płytkach tylko na śrubach, a po 2 latach wrócili do płytek, a on ma płytki, więc tak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpero Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 skoro po 98 roku i na wąskich swiecach - srebrny silnik ,to miały tylko regulacje na śrubki aż do końca produkcji,jesli silnik czarny to max 97 rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qdłaty Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 95 rok -obstawiam że płytka regulacyjna od zaworów wyszła na spacer .... to sie czesto zdarzało dlatego suzuki wróciło do regulacji na śróbkach w późniejszych efach,inazumach i banditach 100% to albo urwany kawałek dzwigienki wszedł pod łancuch. Pare takich silników pokonałem. od czego go masz ? bandit czy gsxf jak z przekladka wysztko pasowalo silnik z ktorego roku ?? Wszystkie olejaki pasują od 600 do 1200. (jedynie w gsxf600 i 750 ze wzgledu na ciasną ramę przy głowicy są problemy). Najlepsze, ze nawet zastosowany moduł zapłonowy nie ma wiekszego znaczenia (tylko ostroznie z zakładaniem modułów z 600 do silników 1200 ze wzgl na wyższe obroty max). Róznica moze byc typu 1 lub 2 impulsatory ale to tez da sie zmienic razem z całą płytka. Cytuj CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86CB 750 '75CCM 604eF4i, 636, Jozin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 95 rok -obstawiam że płytka regulacyjna od zaworów wyszła na spacer .... to sie czesto zdarzało dlatego suzuki wróciło do regulacji na śróbkach w późniejszych efach,inazumach i banditach a czym to jest spowodowane?? za dużym luzem zaworowym?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 1200zł. Silnik jest elegancki. ;) Lepszy od mojego starego. jeśli już na nim latasz i jest OK, to tylko pozazdroscic w singlach nie ma tak pięknie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qdłaty Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 a czym to jest spowodowane?? za dużym luzem zaworowym?? Wadą fabryczną przede wszystkim w utwardzaniu dzwigienek i wałków, ktore potrafia sie wycierac w zastraszajacym tempie, a co za tym idzie znacznie i szybko zwiekszający sie luz zaworowy. Cytuj CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86CB 750 '75CCM 604eF4i, 636, Jozin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 czy dotyczy to wszystkich olejakow ?? czy dotyczy to wszystkich olejakow ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qdłaty Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Absolutnie nie!!!! Tylko "płytkowców". Wszystkie z regulacją luzów na śrubki nie mają tej przypadłości i są mega wytrzymałe. Moim zdaniem - najlepszy japoński silnik wszech czasów. Cytuj CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86CB 750 '75CCM 604eF4i, 636, Jozin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 a jak wyglada sprawa luzuw zaworowych w gsx750 jajku, bo bandit 600 ma co 6 tys regulacje gaznikow i zaworow i po 6 to raczej juz gubi nastawy. a jajko 750 ma co 12tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qdłaty Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 W kazdym ze śrubowych moim zdaniem starcza kontrola co 12000. Niektóre egzemplarze mogą zmieniac luzy juz po 6-7 tys ale to nie do wartosci niebezpiecznych. A znam przypadki pierwszej regulacji przy przebiegu rzędu 50 000 i luzy dalej nie były znacząco odbiegające od normy. Cytuj CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86CB 750 '75CCM 604eF4i, 636, Jozin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 uuu jak latalem banditem 600 to po 6 tys juz bylo czuc roznice w jezdzie. po ustawieniach lepiej sie jezdzilo i czulem to ze cos zostalo zrobione. znam 2 bandity 600 i w kazdym po 6 tys zawory byly do regulacji aczkolwiek nie wszytskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qdłaty Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Mówiąc "różnice w jezdzie" masz chyba na myśli placebo, bo nie wierzę, ze po 6tkm miałeś podparte zawory (luz ponizej 0)... Cytuj CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86CB 750 '75CCM 604eF4i, 636, Jozin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.