Skocz do zawartości

Zgrzyt w silniku - help


Piekarz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

od gsxF

Identyko, więc, pasuje ;)

Motocykl był chyba z 96 lub 95 ale to był taki składak, nawet wahacz i opone na tyle miał od gsxr 1100

Z tego co mi kumpel tłumaczył to on jest po 2000 roku, ten silnik. Bo ma wąskie (10) świece, przy tych starszych były 12, to juz daje rok minimum 98, ale od 98 regulacje robili nie na płytkach tylko na śrubach, a po 2 latach wrócili do płytek, a on ma płytki, więc tak to wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95 rok -obstawiam że płytka regulacyjna od zaworów wyszła na spacer .... to sie czesto zdarzało dlatego suzuki wróciło do regulacji na śróbkach w późniejszych efach,inazumach i banditach

100% to albo urwany kawałek dzwigienki wszedł pod łancuch. Pare takich silników pokonałem.

 

od czego go masz ? bandit czy gsxf jak z przekladka wysztko pasowalo silnik z ktorego roku ??

Wszystkie olejaki pasują od 600 do 1200. (jedynie w gsxf600 i 750 ze wzgledu na ciasną ramę przy głowicy są problemy). Najlepsze, ze nawet zastosowany moduł zapłonowy nie ma wiekszego znaczenia (tylko ostroznie z zakładaniem modułów z 600 do silników 1200 ze wzgl na wyższe obroty max).

Róznica moze byc typu 1 lub 2 impulsatory ale to tez da sie zmienic razem z całą płytka.

CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86

CB 750 '75

CCM 604e

F4i, 636, Jozin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95 rok -obstawiam że płytka regulacyjna od zaworów wyszła na spacer .... to sie czesto zdarzało dlatego suzuki wróciło do regulacji na śróbkach w późniejszych efach,inazumach i banditach

 

a czym to jest spowodowane?? za dużym luzem zaworowym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czym to jest spowodowane?? za dużym luzem zaworowym??

Wadą fabryczną przede wszystkim w utwardzaniu dzwigienek i wałków, ktore potrafia sie wycierac w zastraszajacym tempie, a co za tym idzie znacznie i szybko zwiekszający sie luz zaworowy.

 

CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86

CB 750 '75

CCM 604e

F4i, 636, Jozin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie nie!!!! Tylko "płytkowców". Wszystkie z regulacją luzów na śrubki nie mają tej przypadłości i są mega wytrzymałe. Moim zdaniem - najlepszy japoński silnik wszech czasów.

CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86

CB 750 '75

CCM 604e

F4i, 636, Jozin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kazdym ze śrubowych moim zdaniem starcza kontrola co 12000. Niektóre egzemplarze mogą zmieniac luzy juz po 6-7 tys ale to nie do wartosci niebezpiecznych. A znam przypadki pierwszej regulacji przy przebiegu rzędu 50 000 i luzy dalej nie były znacząco odbiegające od normy.

CB1100 Super Boldor '83; GSX750S Katana '83; GSXR7/12 '86

CB 750 '75

CCM 604e

F4i, 636, Jozin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uuu jak latalem banditem 600 to po 6 tys juz bylo czuc roznice w jezdzie. po ustawieniach lepiej sie jezdzilo i czulem to ze cos zostalo zrobione. znam 2 bandity 600 i w kazdym po 6 tys zawory byly do regulacji aczkolwiek nie wszytskie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...