Nitomen Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 drogie oryginalne zebatki maja nakladki , akcesoryjne tansze nie maja . Mysle ze jesli zebatki byly ok i lozyska nie zajechane , to zostaje przyzwyczajenie sie do owego dziweku . Moja VFR tez wyje ze wzgledu na kola zebate rozrzadu i udalo mi sie do tego przwyczaic :). Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Dzięki za pomocne informacje! luzu mniędzy zębnego nie sprawdzałem ani na starej ani na "nowej", bo nie przyszło mi to do głowy. W takim razie mam następne pytanie czy z taka usterką można jeździc bo narazie nie mam ochoty ani funduszy robic to jeszcze raz! Może wiecie gdzie można oprócz serwisu kupic takie zębatki w niedużej kasie. bo w servisie zaśpiewali około 1800zł za 4 zębatki!!!!! Mam jeszcze jedno pytanie słyszałem że do B12 mała zębatka łańcucha powinna miec nakładki gumowe co zapewnia cichą prace widziałem taką u mojego brata w CBR 1100XX po bokach miała takie krążki gumowe. Na chwile obecną dziękuje wszystkim za poświęcony mi czas no i oczywiście za pomocne rady!! Oczywiście, że można tylko nikt nie odpowie Ci jak długo. Przy mocy i momencie tego silnika taka skrzynia może w każdej chwili eksplodować jak granat bojowy a resztę musisz sobie po prostu wyobrazić. Można w serwisie amerykańskim lub u producenta w Japonii(jak do znajdziesz) Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wypor81 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 drogie oryginalne zebatki maja nakladki , akcesoryjne tansze nie maja . Mysle ze jesli zebatki byly ok i lozyska nie zajechane , to zostaje przyzwyczajenie sie do owego dziweku . Moja VFR tez wyje ze wzgledu na kola zebate rozrzadu i udalo mi sie do tego przwyczaic :). Też tak myślę że muszę się do tego dzwieku przezwyczajic :biggrin: Jeślichodzi o stan zębatek to wizualnie nie miały najmniejszych śladów zużycia taki jak wżery(tak jak w mojej starej skrzyni), podcięcia zębów, jeśli chodzi o łożyska też tak było i coś mi sie wydaje że raczej mało prawdopodobne aby skrzynia'' eksplodował'' skoro zęby są idealne nie poszczerbione jeśli chodzi o zębatkę z nakładkami gumowymi to znasz może orientacyjną cene?( 200zł, 300zł) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.