api Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witam! Szukałem na forum podobnych tematów, lecz tyczyły się 4T, a mianowicie-moja MB nie ma luzu podczas pracy silnika, wbije 1 na postoju ale już N i dalszych biegów nie. Podczas jazdy-no problem, wszystko wchodzi cacy, tak samo jak na zgaszonym silniku. Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Na wyższych obrotach to samo? Charczy coś jak wbijasz biegi czy nie? Możliwe że będziesz musiał rozebrać i zobaczyć, może wodziki już mówią "do widzenia". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Zanim rozpołowisz silnik: 1. spróbuj na postoju na pracującym silniku próbować wrzucić luz bujając motocyklem lekko w przód i w tył. 2. podreguluj sprzęgło bo prawdopodobnie ciągnie 3. wymień olej w skrzyni biegów Powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Zanim rozpołowisz silnik: 1. spróbuj na postoju na pracującym silniku próbować wrzucić luz bujając motocyklem lekko w przód i w tył. 2. podreguluj sprzęgło bo prawdopodobnie ciągnie 3. wymień olej w skrzyni biegów Powinno pomóc Wiec tak: Olej wymienilem, sprzeglo gitarka, po zmianie tarcz i sprezyn, bujam i na odpalonym nie chce wejsc :/ ale czasem, jak tylko lekko dotkne dzwignie, bez sprzegla to wchodzi luz, na postoju oczywiscie. A wogole jak zapinam 1 to jak w harley-u wchodzi! Takie charakterystyczne glosnie harghh klik i bieg zapiety ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 sprzęgła kłowe i wodziki zgięte Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 najprosciej. Skrzynia na smietnik. ;/ No ale nic... I tak remoncik sie kroi zaraz wiec trzeba sie i za skrzynka obejrzec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Spokojnie z tą skrzynią, może wlałeś nie odpowiedni olej. Wlałeś przekładniowy czy silnikowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Zwykły HIPOL. :) A tak apropo jakis olej moze ktos poleci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 HIPOL to raczej nie najlepszy pomysł. Może powodować sklejanie tarcz i nie nie rozłączanie sprzęgła. Jaki olej? Nie wiem. Poszukaj w jakiejś serwisówce lub zadzwoń do serwisu Hondy. Myślę że to nie powinien być duży koszt. Przypuszczam że do twojej skrzyni nie wchodzi więcej niż litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 26 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 HIPOL to raczej nie najlepszy pomysł. Może powodować sklejanie tarcz i nie nie rozłączanie sprzęgła. Jaki olej? Nie wiem. Poszukaj w jakiejś serwisówce lub zadzwoń do serwisu Hondy. Myślę że to nie powinien być duży koszt. Przypuszczam że do twojej skrzyni nie wchodzi więcej niż litr. Wiec tak, olej juz mam :), mam tez inne pytanie, jezeli sprzeglo ciagnie, a zostaly wymienione jedynie sprezyny to wina lezy po stronie tarcz? Bo u mnie te "tarcze" byly uzywane, wiec sadze, ze ich czas zgonu nadszedl, a regulacja sie konczy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Wlałeś już odpowiedni olej i ciągnie? No cóż może tarcze są krzywe. Spróbuj najpierw pojeździć trochę na tym właściwym oleju że by wypłukał ten hipol z między tarcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Wlałeś już odpowiedni olej i ciągnie? No cóż może tarcze są krzywe. Spróbuj najpierw pojeździć trochę na tym właściwym oleju że by wypłukał ten hipol z między tarcz. Czyli najpierw pojezdzic na dobrym oleju a potem sprawdzac tarcze... Bo jest tak, ze jak wbije 1 i wcisne sprzeglo, to czuc, ze motocykl podczas dodania gazu rusza do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Ewidentnie ciągnie. Spróbuj trochę pojeździć jak to nic nie da to musisz rozebrać sprzęgło, sprawdzić czy nie są krzywe tarcze(najlepiej na kawałku szyby), i zmierzyć ich grubość. Ich minimalna grubość powinna być podana w serwisówce. Jeśli są za cienkie - czeka Cię wymiana. Może wystarczy tylko rozmontowanie sprzęgła, wyczyszczenie tarcz i ponowny montaż. P.S. A może jak wymieniałeś sprężyny to coś źle poskładałeś i dla tego brakuje Ci regulacji? Np. wstępne ustalenie dźwigni tej przy deklu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Ewidentnie ciągnie. Spróbuj trochę pojeździć jak to nic nie da to musisz rozebrać sprzęgło, sprawdzić czy nie są krzywe tarcze(najlepiej na kawałku szyby), i zmierzyć ich grubość. Ich minimalna grubość powinna być podana w serwisówce. Jeśli są za cienkie - czeka Cię wymiana. Może wystarczy tylko rozmontowanie sprzęgła, wyczyszczenie tarcz i ponowny montaż. P.S. A może jak wymieniałeś sprężyny to coś źle poskładałeś i dla tego brakuje Ci regulacji? Np. wstępne ustalenie dźwigni tej przy deklu. Szczerze wątpie bo jak dalem podkladki pod linke to za mocne naciagniece regulacji powodowalo, ze motocykl nadal ciagnie ale jak sie juz ruszy i da mu sie gazu to sie slizga... Ja to zawsze mam pecha z tymi sprzeglami :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 27 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2010 Ok, jeszcze raz od początku. Czy sprzęgło ciągnie od początku tzn. od wymiany tarcz i sprężyn? Może tarcze i przekładki poskładałeś w złej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.