sebo3565 Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Witajcie. Mam problem z cewką WN. Otóż w moto jest zastosowany modół z poldka Gl-118 . chodzi bez zarzutu na tym i na dużej cewce, potrzebuje mniejszej cewki wn, sterowanej tak jak ta stara plus z aku, a masa z modółu, wiece od czego mozna podebraćtakie cudo ?? dodam że cewka musi byćdużo mniejsza iod tamtej bo chcą ją schować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 (edytowane) Będzie pasować każda cewka od zapłonu tranzystorowego lub przerywaczowego. Poznasz ją po rezystancji uzwojenia pierwotnego około 2-4 omów. Nie nadadzą się cewki od CDI (rezystancja poniżej 1 oma) Pozdrawiam. Edytowane 21 Marca 2010 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 21 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2010 Nie można było zastosować zwykłego modułu CDI, tylko od razu kombinacje z najbardziej awaryjnym Polonezowym modułem u dziadka Zbysia dzieś w zabitej dechami wiosce? Jak rozwiązujesz problem elektronicznej zmiany kąta wyprzedzenia zapłonu? Gdyby nawet cewka zasilająca CDI była uszkodzona, zawsze można zastosować moduł DC-CDI za kilkadziesiąt złotych, o ile w silniku jest impulsator o odpowiedniej polaryzacji i znacznikiem z początkiem i końcem na maksymalnym i minimalnym kątem wyprzedzenia zapłonu. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.