tomura Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam mam następujący problem: pomimo iż mam iskrę nie odpala mi wsk 125 podczas sprawdzania ustawienia zapłonu za pomocą lampki zauważyłem ze pomimo rozwarcia styków przerywacza lampka nie gaśnie . gdy przerywacz jest rozwarty miedzy cewką zapłonową a magnetem pojawia się iskrzenie i lampka świeci dalej. czy tak to ma byc ? po sciągnieciu magneta i rozwarciu styków przerywacza lampka gaśnie. prosze o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 masz gdzieś zwarcie, lampka przy rozwarciu styków powinna zgasnąć pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Cos musiales zle polaczyc badz jak napisano wczesniej masz zwarcie. Sprawdz dokladnie, umyj magneto benzyna ekstrakcyjna, wysusz, nastepnie sprawdz czy przerywacz jest odizolowany od obudowy i wowczas mozesz wziac sie za ustawianie zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomura Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 a wiecie może koledzy jak sprawdzic czy cewke mam sprawna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam aby sprawdzić cewkę, musisz odpiąć kabelek co idzie na młoteczek i musi być bez kondensatora, potrzebny ci jest prostownik 6V, minus podpinasz na masę a plusem "pocierasz" nie dotykasz o ten kabelek który idzie do młoteczka, i na samym przewodzie musi być iskra, będzie ona słaba i blada o ile cewka jest dobra :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Warto tez sprawdzic czy cewka nie ma przebicia do obudowy. Najelepszy bylby w tym celu miltimeter i wowczas mozesz sprawdzic i opornosc i przejscie. Jezeli bedziesz robil jak sugeruje kolega WilQ_21 to sugerowalbym to robic z zaroweczka, istnije mniejsze prawdopodobienstwo zniszczenia uzwojenia cewki. Sprawdz czy ma przesjcie i czy nie ma zwarcia do obudowy, niestety ta metoda zwarcia pomiedzy uzwojeniami nie sprawdzisz, ale lepsze to niz nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Sprawdź też bolec do którego jest przyczepiona sprężyna przerywacza wraz z przewodami. Między każdym oczkiem przewodu musi być mała podkładka z tworzywa izolująca te przewody od siebie, między sprężyną a podstawą bolca też musi być podkładka i miedzy śrubą łączącą wszystkie te elementy też musi być podkładka aby nic nie stykało się z podstawą platynek. Śruba jest elementem który ma łączyć wszystkie przewody z przerywaczem i nic nie może stykać do masy. Odległość magnesów magneta od biegunów cewki WN też musi być odpowiednia. Jeśli iskrzy to może masz krzywe magneto? Różne cuda spotykałem w zapłonach WSK/SHL ale iskrzenia między magnetem a cewką nigdy nie spotkałem. Odepnij przewód "gaszenia" od przerywacza, który idzie wgłąb instalacji elektrycznej motocykla, w ten sposób wyeliminujesz możliwość zwarcia poza silnikiem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomura Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Ok dzięki będę próbował i może się uda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Tylko nie zapomnij poinformowac nas o postepach prac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomura Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 witam ponownie problem udało mi się rozwiązac, cewka zapłonowa delikatnie dotykała jednego magnesu magneta i przez to nie mogłem odpalic maszyny. wymieniłem podstawę iskrownika ustawiłem zapłon i teraz wszystko jest ok. dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.