piter 1600 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Spróbuj wcisnąć i przytrzymać wyłącznik kierunków w środkowej pozycji.W jakmiś moto się tak włączało awaryjne. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Spróbuj wcisnąć i przytrzymać wyłącznik kierunków w środkowej pozycji.W jakmiś moto się tak włączało awaryjne.Już się bawiłem w różne opcje :icon_mrgreen:Na razie bez sukcesu. Jeśli nie ma żadnego magicznego klawiszowania to kwestia tylko wstawienia włącznika do awaryjnych raczej.Mam serwisówkę ale muszę namierzyć instrukcję uzytkownika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Niestety kawa awaryjnych nie ma :((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Muszę spojrzeć na schemat bo moduł przerywacza jest z awaryjnymi. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Jak uruchomisz awaryjne daj znać.A co z fotami??? :)))Po majówce czy jeszcze przed?Ja swoje może jutro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Na razie w trakcie robót jestem wiec fot niet. Majówka w pracy ale około 16 maja ruszam na kilka dni w malownicze miejsca to strzelę kilka fotek...no moze wcześniej jak uczepie sztywne kufry i skończę pieszczenie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 z tego co wiem to dopiero niedawno w VN-ch zaczęli awaryjne montować z standardzie. Wcześniej były rożne wydumki i rękodzieło.Ja mam na przykład awaryjne sterowane przez alarm. Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Z tego co widzę na schemacie to trzeba by było stworzyć wydumkę (co nie byłoby problemem) a w sumie nie mam jakiegoś parcia na awaryjne w motocyklu więc chyba sobie daruję. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Monter, na forum trafiłem temat awaryjnych - jako podziekowanie :)))))Cieżko szło z kolesiem ale dzieki temu, że Cie szlag trafił dowiedziałem sie o Twoim fachu.Mam pytanie bo w moto, które kupiłem , robione na old schoola nie ma ani kierunków ani licznika a silnikjest od Buella XB9R, powiedz czy z dobraniem predkosciomierza (sygnał idzie z czujnika na wale) bedą problemy,No i z kierunkami -dotychczasowa instalacja ma DWA!!! bezpieczniki- wiec kierunki to kompletnie nowa instalacja.Kupiłem kierunki na żarówki, sprzedali mi przerywacz z czterema wyjściami ,na nim schemat z oznakowaniem przy przełaczniku litery C i R ( to chyba strony) :(Zupełnie tego nie kumam ale jeżeli wesprzesz mnie- jak krowie na rowie- to sam sobie z tym poradzę:)Tak wiec prosze o pomoc -jeżeli potrzebujesz info to pytaj postaram się odpowiedziec w miarę mojej wiedzy, he,he... To mój nowy nabytek, oczywiście kawe zostawiam:) Jak go zrobie zapodam foty -już moje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Pomogę we wszystkim z elektryką, nie ma problemu. Ogólnie lepiej jakbyś miał przerywacz trzypinowy elektroniczny (nie widziałem jeszcze czteropinowego ;-) ), wtedy mozesz podłączac ledy, żarówki w ilosci jakiej chcesz i zawsze częstotliwość mrugania będzie taka sama.Zapodaj jakąś fote tego przerywacza.Tutaj nie trzeba wywarzać otwartych drzwi bo juz wrzucałem ten schemat na forum dla przerywacza dwupinowego i róznica między trzy a dwupinowym jest tylko taka, ze trzypinowy ma jedną nózkę do masy:Licznik chcesz elektroniczny czy analog?Firma KOSO, Daytona Velona robi takie cuda wianki i wysterujesz je sygnałem niekoniecznie z czujnika położenia wału.https://www.google.c...UhYCYCw#imgrc=_Ogólnie wszytko do ogarnięcia przez Ciebie z moją pomocą.P.S.Ciekawy wynalazek. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Monter Dzieki.A więc do rzeczy:Kierunki- wysyłam fotę przerywacza, jeżeli uznasz go za do d...y to kupie taki jaki zalecisz,-na nim sa 4 wyjścia +,-,R i C,-czy w takim razie masa idzie z ramy a jeden z przewodów w kierunkach (bo sa dwa) sie nie uzywa,-który przewód na kierunku jest + (czarny czy czarny z białym paskiem)-moto nie ma miejsca na bezpieczniki wiec chyba ( jak pozostałe) zaraz po aku na przewodzie, Licznik- chciałbym mieć licznik z tarczą jak w starych analogach, z tripem i najlepiej z diodami na luz, napięcie i cisnienie oleju,-mam zgrabny uchwyt od tego silnika i tam są te trz diody -czynne- a w otworze 50mm jest obrotościomierz moze by tam włozyć licznik tylko czy sa takie małe,-moto jest robione w old school i nie chciałbym tam dawać zegarów z cyfrowym odczytem, reszta mile widziana, W instalacji panuje straszliwy bałagan są przewody żółte, brązowe, czarne, czerone w części poodcinane w częsci popodłączane do siebie,ale znalazłem opis kolorów przewodów od tego Buella tylko jak to wszystko ogarnąć :(Cytuje to co znalazłem na temat podłączeńBuell Większość podłączeń moŜe być wykonana z tyłu zegarówUwaga: Kolor przewodów masy to zazwyczaj czarny Model Rocznik Zasilanie Luz Prędkość ObrotyKolory Digi Czerwony Brązowy Zielony śółtyBuell Cyclone All Orange Tan Orange/White PinkBuell XB9R Firebolt All, Orange/White, Tan/Yellow, White, PinkinkUwaga: Fireboltimpuls obrotówdo szarej wtyczki od jednostki zapłonu Urządzenie współpracuje z motocyklami posiadającymi impulsator prędkości i obrotów lub czujnik biegu. Jest zatem kompatybilne z większością motocykli sportowych.Poniżej znajduje się lista przykładowych modeli motocykli z impulsatorem prędkości i obrotów, do których można podpiąć urządzenie w wersji podstawowej Bardzo licze na Ciebie.Jest takie powiedzonko że dobre uczynki się mszczą- mam nadzieje że moja nachalność nie wyprowadzi Ciebie z równowagi:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Znam to powiedzenie :biggrin: i nieraz się przekonałem o jego prawdziwości.Cierpliwy mam na drugie więc damy radę.Przerywacz zostaw (czwarty pin chyba pod przyczepkę) chociaż nawet w Twoim przypadku dwupinowy będzie najlepszy bo mniej przewodów:http://allegro.pl/pr...3159893443.htmli wtedy masz gotowy schemat podłączenia wyżej w poście coby nie wyważać otwartych drzwi.Co do zegarów wybierz jakieś typy a wtedy poczytam o ich sterowaniu..Tu masz praktyczną oprawkę bezpiecznika:http://allegro.pl/op...3205547882.htmlCo do przewodów to myślę, że kilka sztuk nowych będzie trzeba połozyć chyba, ze jesteś w stanie sprawdzić każdy przewód i czy, któreś z nich są wolne od podłączeń. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 OK.Jutro czeszę internet za zegarem.Nim zamówie oprawę i przerywacz powiedz w jakich sklepach należy ich szukac w końcu Wrocław nie wioska może trafie i bedzie szybciej.Wziąłem kilka dni urolpu by moto doprowadzić do właściwego stanu wiec mogę po mieście polatać.Dzięki za już :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Sory ale bladego pojęcia nie mam, ja w niemcowie siedzę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vin Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 He...He... Sory :)A to licznik, który mieści się w moim uchwycie i do zaakceptowania jeśli chodzi o design.http://www.malyhd.com/licznik_mmb_harley_retro.htmlNajbardziej podoba mi się ten:http://www.moto-akcesoria.pl/predkosciomierz-motoscope-tiny-vintage-mosiadz,p,57738ale kupię chyba tego:http://allegro.pl/licznik-predkosciomierz-kawasaki-zl-vn-750-800-i3208147817.htmlpiszą , że działa na sygnał z impulsatora.coś mnie pcha do tego pierwszego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.