Skocz do zawartości

Posiadacze Mean Streak'ów - i my się połączmy


telemis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja już się pochwaliłem dziale "chwalę się" :biggrin:

Tutaj lina:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/159600-wracam-na-drogi/

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich po martwym zimowym sezonie :)

Mój ms już gotowy do drogi po remoncie silnika pracuje jak zegarek i małe usterki i poprawki zostały usunięte :) jak tylko zdołam dojechać do głównej drogi przegonie bestie i wymienię olej by wszystkie ewentualne niepotrzebne resztki po remoncie wylać :) a póki jeszcze śnieg mnie trzyma w garażu wezmę się za montowanie zamków w kufrach :)

Brakuje mi kufra centralnego może ktoś doradził mi jaki kupić ??

A jak gientek twój ms ?? uszykowany do sezonu ?? Mam nadzieje że wszystko chodzi jak w zegarku :)

Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia na drodze !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello :), no ja siedze cicho i jedynie obserwuje, bo sprzet caly czas jest przygotowywany, a ze siadam weekendami w wolnej chwili to troche mi sie to wlecze, ale oczywiscie jak skoncze to nie omieszkam sie pochwalic zmianami. No sprzecik czeka na troche slonca i wizyte u kolegow fachmanow. Skrzypko a Tobie jak poszla zabawa ?? Podrzuc jakies foty. Vin widze wyszydzil moje skromne kilka fotek widze, wrzuce nieco wiecej jak tylko bedzie co pokazywac :). Widze ze kazdy z nas lubi co nieco zrobic pod siebie, co by maszynka byla blizsza sercu. No ja wrzucilem nowy lakier, wydechy jeszcze plyna z USA, zmienilem kierunki itd., no ale jeszcze wizja nie jest ukonczona, wiec wrzuce i opisze jak juz bedzie wszystko skonczone :). Ostatnio zmienilem swieczki, wygladaly ladnie, wiec wyglada na to ze silniczek tez mam w dobrym w stanie, wiec narazie nie zanosi sie na niespodzianki.

 

VIN , jak z tym kapciem w koncu, zalozyles w koncu ??

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gientek wygląd mojego ms nie zmienił się i nie będe w nim zmieniał nic bo odpowiada mi taki wygląd jedynie co to musiałem troche przerobić mocowanie gmoli bo nie jest oryginalny więc mała przeróbka i pasuje :) inne detale to podłączenie halogenów i wstawienie kontrolki ale to naprawde szczegóły :) wygląda jak na zdjęciu z profilu i nie chce nic zmieniać bo taki właśnie mi sie podoba ewentualne zmiany będą mało widoczne jedynie usprawniające korzystanie podczas podróży :) Cieszy mnie że u ciebie obeszło sie bez większego remontu :) Powodzenia w dopieszczaniu bestii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie.

Oponka zmieniona na Bridgestone BT 190/60 R17 z bieżnikiem G850 i jeszcze mały luzik jest.

Prowadzi się moto jak ta lala. Więc dobra rada, jezeli cos nam chodzi po głowie nalezy pytać ale przed ostatecznym podjęciem decyzji sprawdzić samemu.

Ja tak zrobiłem. Najpierw zajechany kapeć ale w w/w rozmiarze (wlazł ale bez powietrza) i nigdzie nie ocieral, więc zakup nowej i gra.

Gientek ile płaciłeś za lakier i czym malowałeś akrylem, proszkowo czy piec? Mnie to czeka w przyszłą zime- teraz braknie oddeechu :)

FOTY Z ROBÓT W TRAKCIE SA CHYBA BARDZIEJ INTERESUJĄCE BO WIDAĆ ZMIANY WIĘC ŚMIAŁO ZAPODAWAJ PO KILKA :)))

Ja jexdziem w styczniu, lutym i marcu więc o rozpoczęciu sezonu nie mam co meldować . Jazda fajna ale mycie z soli...nie napiszę :(((

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monter - czytałem Twoją historię i cieszę się, podobnie jak wiele osób, że wracasz do gry, pasja ponad wszystko, no i jeszcze na tak wspaniałym i mało opatrzonym sprzęcie :). Dodatkowo masz ms'a w klimacie jaki ja chcę/chciałem osiągnąć.

 

Co do malowania Vin, to malowałem "po Bożemu", czyli epoksyd-podklad-baza-bezbarwny (bezbarwny pistoletem, reszta z puszki), bo to wygląda na jedyną słuszną ścieżkę. Malowałem sam, bo stwierdziłem, że chcę mieć moto zrobione przez siebie gdzie tylko mi wiedzy i chęci wystarczy, oraz gdzie jak się spier..li to można jeszcze to jakoś odkręcić :P. Ważna sprawa mieć porządny pistolet, nie jakiś za 60zł z casto i jakoś idzie. Może nie wyszło idealnie, ale tak na 4+ na moje oko. Jakby co, to służę komentarze, bo radą to ciężko będzie nazwać, malowałem pierwszy raz, więc wrażenia świeżaka bezcenne :). Dodatkowo bak miał 2 wgniotki po obydwu stronach i je również udało mi się wyciągnąć cudeńkiem za 20zł (Pops-a-dent) , tylko trzeba sporo cierpliwości i czasu. Fotki podrzucę gdzieś na serwer, co by wątku nie zaśmiecać, no i jak je jakoś poukładam w fotostory. Narazie mała zajawka baku, z którego jestem dumny :

 

20121225_173114_small.jpg

20130228_202953_small.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widzisz Gientek a to dla mnie baza do zmian. Taki kupiłem. Nie powiem, ze wszystko nie tak wygląda ale myślę, że sukcesywnie będzie przechodził metamorfozy aż będzie cieszył oko moje w takim stopniu jak chcę. Ja robie wszystko sam bo i mam zaplecze i umiejętności.

Teraz póty motór w Polsce to powstaną gmole żebrowane i sissy bar dla plecaczka z SS.

Dzięki za info o oponie Vin bo w tym sezonie będę musiał ja zmienić a warto coś zawsze przy okazji wykombinić.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was drodzy posiadacze "buntowników" ;)

Otóż od pewnego czasu "jaram" się Mean Streak'iem, chciałbym zapytać się o kilka rzeczy. Obecnie dosiadam CBR F4i 2002 czyli sportowa 600ka. 3 sezony już za mną, jakieś 20parę tysięcy km nawinięte i zacząłem zastanawiać się nad "armaturą" :) Armaturą z dobrym j*b...ciem :D Ścigacz w trasę średnio się nadaje, a jazda na torze pochłania zbyt wiele gotówki(tym bardziej że wolę widok pięknych krajobrazów niż kolejnych checkpointów i przeciągu w portfelu). Tak więc sportowa 600ka niedługo powinna zostać sprzedana...

Zacząłem przeglądać i "odkrywać" coraz to nowe modele cruiserów/chopperów. Moją uwagę przykuł Drag Star 1100 swoim klasycznym wyglądem, choć po przeczytaniu wielu tematów na forach itd wynika że pluł bym w brodę jeśli chodzi o moc.. OK. Oprucz Drag Star 1100 bardzo podoba mi się Mean Streak, ponieważ jest nietuzinkowym motocyklem z potężnym(podobno) silnikiem :) Taki buntownik...

Powiedzcie mi czy w 2 dyszkach się zmieszczę jeśli chodzi o zakup ładnego egzemplarza MN1600?

Czy warto zaprzątać sobie głowę np Suzuki Marauder 1600 który jest bratem bliźniakiem MN1600?

 

@VIN jak tam skrzynia, drogo wyniósł Cię remont?

 

Pozdrawiam

Michało :)

 

PS. A może ktoś z Was chce się pozbyć swojej zabawki ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem niedawno bardzo ładny MN 1500 za 17 tysi. Mój leżał na boku o czym wiem i widziałem co było naprawione. Trzymaj się od DS z daleka...oprócz braku mocy to i prowadzenie wypada miernie.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kornikbp.

Ładnie nazwałeś nasze motongi- i coś w tym jest...

Wybór motocykla to sprawa bardzo osobista( jak z laską) i moja rada to dosiądź -jak możesz- jednego i drugiego i będziesz wszystko wiedział:)

2 dychy oczywiście starczą.

Moim zdaniem moto warte grzechu-dobry egzemplarz to jazda na lata.

Już trochę sprzęta objeździłeś więc nie dasz się nabić w butelke.

Moja skrzynka to 2,9 koła w tym robocizna 800 PLN, ale w tym mam manele skrzyni UWAGA!!!! utwardzane azotem.

Facio eksperymentował na mojej skrzyni ale juz opracował program i będzie się cieszył każdym zleceniem- jak coś to namiary podam na prw.

Życzę udanego zakupu i

Pozdrawiam Wszystkich Życząc Smacznego Jajeczka i Wesołych Świąt (gdybym się na forum nie pojawił) :)

Dziś chyba nie wytrzymam i się gdzieś kulnę:))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie mi gdzie szukać tych ładnych egzemplarzy MS?

Podobno perełki nawet nie pojawiają się na allegro tylko rozchodzą między ludźmi ;)

 

MS nad Drag Starem ma jeszcze jedną przewagę wg mnie, łatwa możliwość podniesienia mocy - Power Commander i reszta gadżetów z nim związana.

 

http://allegro.pl/ka...3091512745.html

 

W sumie tutaj mam całkiem niedaleko ale dochodziłoby malowanie całego moto, no i te gmole nie w moim stylu. Sprzedający mówi, że bak nie za dobrze pomalowany oraz obrotomierz nie działa.. do wymiany wiadomo, olej, filtry i zawory do ogarnięcia. No i wydaje mi się patrząc na foto, że prawa laga się poci.. Więc sporo roboty, a wyjdzie i tak pod 2 dychy :P Wolałbym gotowca w pięknym stanie :P Zawsze mogę podjechać choćby po to by usiąść, dotknąć..

 

Zapomniałem dodać, przed CBR 600 f4i latałem troszkę na Bandit 600(bardzo miło wspominam tego nakeda).

 

@VIN troszkę kosztowało, ale teraz wiesz co masz i zapewne radocha nieziemska będzie z jazdy :)

Edytowane przez kornikbp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych moto zawory są regulowane olejowo więc przyjrzyj się dobrze tej jednostce...

Masz rację w pełni sprawny technicznie, ryski można darować a jeżeli ten, to najpierw konsultacje ile może kosztować naprawa a potem ostre negocjacje z właścicielem, czyli nie za tą cenę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...