spezial Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam jeżdżę Gs em 500 z 2004 r. Nadszedl czas na wymiane oponki jezdzilem na fabrycznej : Bridgestone Exedra G550. Zakupiłem teraz Continental Conti Twist Sport. Lecz po zalozeniu wydaje mi sie ze nie jest to koniecznie opona tylna poprzez kroj pol okragly zrobilem zdjecie razem 2 oponek tutaj macie fotke : Link Poprzednia wydaje sie szersza choc jest to ten sam rozmiar. Lecz po zmierzeniu tasma jest o 1.5 cm szersza. Tyle ze kroj ma stozkowy i moze to dlatego. Nie wiem czy przyslali zla opone czy ten typ czyli supermoto sportowa oponka ma taki kroj i tylko mi sie tak wydaje. A rozmiar maja taki sam tj 130/70 17 mc 62 h. Jezeli tak to mozna by bylo nawet zalozyc rozmiar wieksza w tym typie supermoto hmm. Prosze jeszcze o odp czy wplynie to na jazde , zalozenie takiej opony tj czy w zakrety bedzie sie wchodzilo lepiej czy gorzej tj czy moge klasc sie na asfalcie pod wiekszym katem ? Na tym bridgestonie nie bylo to mozliwe do takiego konta do jakiego bym chcial. Dziekuje za kazde odp i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Witam jeżdżę Gs em 500 z 2004 r. Nadszedl czas na wymiane oponki jezdzilem na fabrycznej : Bridgestone Exedra G550. Zakupiłem teraz Continental Conti Twist Sport. Lecz po zalozeniu wydaje mi sie ze nie jest to koniecznie opona tylna poprzez kroj pol okragly zrobilem zdjecie razem 2 oponek tutaj macie fotke : Link Poprzednia wydaje sie szersza choc jest to ten sam rozmiar. Lecz po zmierzeniu tasma jest o 1.5 cm szersza. Tyle ze kroj ma stozkowy i moze to dlatego. Nie wiem czy przyslali zla opone czy ten typ czyli supermoto sportowa oponka ma taki kroj i tylko mi sie tak wydaje. A rozmiar maja taki sam tj 130/70 17 mc 62 h. Jezeli tak to mozna by bylo nawet zalozyc rozmiar wieksza w tym typie supermoto hmm. Prosze jeszcze o odp czy wplynie to na jazde , zalozenie takiej opony tj czy w zakrety bedzie sie wchodzilo lepiej czy gorzej tj czy moge klasc sie na asfalcie pod wiekszym katem ? Na tym bridgestonie nie bylo to mozliwe do takiego konta do jakiego bym chcial. Dziekuje za kazde odp i pozdrawiam. To jest opona do supermoto. Na stronie producenta napisane jest: New sports tyre for small supermotos and other motorcycles up to 250 cc. http://www.conti-online.com/generator/www/...twistsm_en.html Nie wydaje mi się zbyt dobrym pomysłem, żeby wsadzać to do GS'a. Cytuj http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spezial Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Mowisz ze nie za dobre rozwiazanie do gsa ? A dlaczego ? Pierwszy raz zmieniam opone nie mam doswiadczenia no i taka zamowilem na allegro kierujac sie tylko rozmiarem no i firma ;/ Teraz pozamiatane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Moim zdaniem bedzie sie jezdzilo o wiele lepiej, niz na tej kwadratowej oponie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spezial Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 No mnie sie tez tak wydalo ona jest do 210 km / h i wydaje mi sie ze w zakrety sie bd lepiej wchodzilo tylko tyle ze nie jest wizualnie fajna bo im szerszy kapec tym lepiej sie prezentuje. NO nic dzieki za odp jutro zamontuje przejade sie jak bd rzucało tylkiem to bd musial sprzedac ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Jesli indeks predkosci tej opony jest odpowiedni do Twojego motocykla(a widze, ze chyba tak), to osobiscie bym zakladal i sie nie przejmowal. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spezial Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 No tak ona jest do 210 ale wydaje mi sie ze jedynym minusem bedzie to ze przy starcie bedzie rzucalo dupka poniewaz kroj opony jest stozkowy i tak jak w przypadku exedra energia kinetyczna nie zostanie tak dobrze przekazana ;/ Dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 (edytowane) Jak dla mnie ta opona ma "normalny" profil. Nie widze w niej nic, co odroznialoby ja od opon dedykowanych np. do mojego motocykla, oczywiscie poza indeksem... Opona musi miec taki profil "stozkowy", a na tej Twojej starej to bym sie bal jezdzic po prostej, a co dopiero po zakretach... Mysle, ze z odjezdzaniem tylu w GS nie bedziesz mial zadnych problemow. Pozdr. edit: W sumie po dokladniejszym przygladnieciu sie, ta opona wyglada na opone przednia... Na oponie nie ma oznaczen co do zastosowania? (front, rear ? )... Edytowane 11 Marca 2010 przez Bedzio! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Opony sportowe(w tym przypadku supermoto), są bardziej "szpiczaste", dzięki temu łatwiej się składać w zakręty, wadą jest szybsze zużywanie się części środkowej. Opony turystyczne(czyli większość) są bardziej płaskie, mają większą powierzchnie środkową, są stabilniejsze i wolniej się zużywają. Na tej oponie poczciwy GS może się zachowywać dośc dziwnie :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spezial Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 No wlasnie nie ma oznaczen przod tyl ;/ zakupilem ja na allegro sugerujac sie tylko rozmiarem a na zdjeciu to duzo zobacze ;/ jestem nowicjuszem i nie wiedzialem jaka wybrac sugerowalem sie tylko firma a nie zwrocilem uwagi na typ supermoto/turystyk ;/ w sobote zaloze ja do bika i zobacze jak sie bd prowadzilo. Wtedy napisze jaka jest roznica, tyle ze najpierw musze ja dotrzec ;/ 160 km ;/. Wyglada na przednia poniewaz to jest supermoto ;/ a one takie sa. No nic czlowiek uczy sie na bledach pojezdze na niej sezon i kupie inna :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
typeR Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 (edytowane) A może po prostu spróbuj się dogadać ze sprzedawcą? Masz paragon/fakturę? Jeżeli tak, to wg prawa masz 10 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Jeżeli nie masz rachunków - sprzedawca też człowiek, spróbuj. Nie mam pojęcia jak Twoje moto będzie się prowadzić na takiej oponie, szczególnie że z przodu zostawiasz "standard". Pamiętaj jednak, że chodzi tu o Twoje bezpieczeństwo. Pomijam już fakt, że licznik będzie Ci mocno przekłamywał - zobacz jaka jest różnica w wysokości opony... Edytowane 11 Marca 2010 przez typeR Cytuj http://lolcats.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spezial Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Co do prowadzenia to jezeli warunki na drodze pozwola to napisze w sobote co i jak po zalozeniu i przetestowaniu. Jezeli chodzi o wysokosc to troche jest roznica ale nie kolosalna. A jesli chodzi o sprzedawce powiedzial ze moze zaminic na bt bridgestone z doplata 170 zl za ta dalem 320. I dopisal mi do wiadomosci tak : "opona którą Pan dostał to opona tylna, przeznaczona do szybkich motocykli nowej generacji, opona przeznaczona wyłącznie do Suzuki Gs 500 E to Bridgestone BT 45 RG" pierwsze slysze o motocyklach nowej generacji ;/ ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.