Skocz do zawartości

Wsteczny Suzuki Rm 250


adam24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Według mnie któryś z elementów powoduje minimalne przyspieszenie zapłony; iskra jest troszeczkę za wcześnie i dlatego przy dodatkowym 'bodźcu zewnętrznym' łapie lewe obroty. Albo jest to wina modułu albo ściętego klina na kole zamachowym lub uszkodzenia koła zamachowego co jest najmniej prawdopodobne. Sprawdź te trzy rzeczy bo na 95% w tym tkwi problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...