Hipolit Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Według mnie któryś z elementów powoduje minimalne przyspieszenie zapłony; iskra jest troszeczkę za wcześnie i dlatego przy dodatkowym 'bodźcu zewnętrznym' łapie lewe obroty. Albo jest to wina modułu albo ściętego klina na kole zamachowym lub uszkodzenia koła zamachowego co jest najmniej prawdopodobne. Sprawdź te trzy rzeczy bo na 95% w tym tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam24 Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.