Sebek123 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam, potrzebuję pomocy przy zakupie swojego pierwszego moto, mam już kase, wiem co chcę kupić, jednak mój znajomy który oferował mi swoją pomoc jakoś nigdy nie ma czasu żeby pojeździć ze mną i pooglądać coś... I tu następuje moje pytanie: Czy znalazłby się ktoś kto by mi pomógł dobrać moto w dobrym stanie?? Sezon tuż tuż, a ja od ponad miesiąca mam już kase i nic nie moge nabyć bo od czasu kiedy zacząłem czegoś szukać kumpel nie ma czasu...!! bardzo proszę o pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Wiem, ze to marudzenie, ale hornet jest naprawde b. mocnym motocyklem, a do tego kruchym, co nie czyni go najlepsza propozycja na pierwsze moto. Sam kupilem wlasnie cb600 jako pierwsze i musze powiedziec, ze zalowalem, ze nie byla to jakas dwucylindrowa 500. Koszty utrzymania znacznie nizsze, mniej nerwowa reakcja na gaz pozwala latwiej opanowac podstawowe techniki jazdy, ew. naprawy po glebie tez tansze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek123 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Wiem, ze to marudzenie, ale hornet jest naprawde b. mocnym motocyklem, a do tego kruchym, co nie czyni go najlepsza propozycja na pierwsze moto. Sam kupilem wlasnie cb600 jako pierwsze i musze powiedziec, ze zalowalem, ze nie byla to jakas dwucylindrowa 500. Koszty utrzymania znacznie nizsze, mniej nerwowa reakcja na gaz pozwala latwiej opanowac podstawowe techniki jazdy, ew. naprawy po glebie tez tansze. Wiem że nie jest słaby, ale niestety nie będe miał kasy żeby w połowie sezonu, bądź za rok kupić coś mocniejszego, wstępnie chce zdławić ten moto, zanim nie poczuje się pewniej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 A cbf 600NA Cie nie interesuje,byla by w sam raz troszke slabsza od horneta a owiele mocniejsz od 500.Np i problem pomocy miałbys z głowy,bo to ja chce sprzedac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 CBF to niezle wyjscie, jednak koszty utrzymania dalej wyzsze niz w 500. Jesli chcesz kupic moto, zeby nauczyc sie JEZDZIC a nie PRZYSPIESZAC, to gs albo albo cb starcza Ci na kilka sezonow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 To zalezy jaki przebieg ma sprzet ,no i jaki stan.Bo co z 500 jak wiekszosc aktualnie na allegro to egzemplarze powypadkowe.Niby tanio a pół motocykla, reszta do wymiany.Kwestia jak kolega sie zapatruje na pewne kwestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 ale hornet jest naprawde b. mocnym motocyklem, a do tego kruchym, W którym miejscu Hornet jest kruchy :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Wyginajaca sie rama w przypadku jebniecia przodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Wyginajaca sie rama w przypadku jebniecia przodem. Masz na myśli pospolity crash? W którym motocyklu przy j*b*ięciu istnieje najmniejsze prawdopodobieństwo nie wygięcia ramy? Wiesz? Bo ja nie :biggrin: Hornet, maszyna nie do za*ebania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Wyginajaca sie rama w przypadku jebniecia przodem. W tym przypadku to wszystkie sa kruche.Mówia ze czasami po szlifie potrafi sie zgiac rama pod zbiornikiem,powstaje dwóslad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 No nie wiem chlopaki. Generalnie pisza, zeby zwracac na rame uwage przy kupnie bo lubi sie wygiac. Jak swoim przywalilem to zlozyla sie i wystrzelila w gore. O banditach natomiast panuje opinia, ze rama jest pancerna i najczesciej wystarczy wymienic przedni zawias w razie dzwona. BTW, tez jestem fanem Hondy i uwazam, ze hornet jest zajebisty, ale nie na pierwsze moto. Nie zasmiecajmy tematu juz tym offtopem plz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marek HONDA Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Racja niema co zasmiecac,dzwony by mozna sortowac na mocniejsze i słabsze ,kazde moto jest dobre jak sie na nim normalnie jezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 No nie wiem chlopaki. Generalnie pisza, zeby zwracac na rame uwage przy kupnie bo lubi sie wygiac. AFAIK pękać, przy mocowaniach silnika, od przyziemiania po gumowaniu. ale proponuję jeszcze poczytać, kwestia się przewijała na forum jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.