dani472 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 witam mam zjechany gwint w głowicy na moje nieszczęście jest on na śruby M7 i tu pytanie czy jest możliwe przerobienie go na śruby M6 za pomocą helicoili, i dlatego chciał bym wiedzieć jaka jest średnica zewnętrzna sprężynek ??????? z góry dzięki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Pewnie że da się zrobić. Ale info musisz szukać u producenta. Wybierasz jaki gwint ma być i powinno być podane jaki otwór jest potrzebny dla montażu danej wkładki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) M7 bo mam taki zestaw w garazu , pozniej gwintujesz , ale gwintownika Ci teraz nie powiem , wkrecaj deliaktnie sprezynyki , bo oblamiesz trzpień prowadzacy i nic juz z niej nie zrobisz . p.s ja uzywalem zestawu V-coil - ale to to samo p.s 2 - sprezynka jest bardzo mocna , nie idzie jej zerwac jak np oryginalnego gwintu w alu. Edytowane 20 Lutego 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 ale chodzi mi o to jaki powinien być otwór przy montażu wkładki na M6?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 jest to dziwny gwint którego skoku nie mierzyłem, nie jest to 7x1 ani 8X1.25 (pod sprężynkę), choć bliżej mu do 8x1.25 Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 o dzięki i o to mi chodziło czyli jeśli otwór jest większy niż pod gwint 7 to nie będzie problemu z wkręceniem tam wkładki na gwint 6 :):):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) no nie do końca, bo w otwór 8mm sprężynka Ci dosłownie wpadnie i nie będzie z niej żadnego pożytku. Gwint pod sprężynę jest prawie taki sam jak 8x1.25 czyli otwór nie powinien być większy niż 6.8mm teoretycznie. Generalnie to co z tego wyjdzie nie będzie trzymało tak jak powinno, ale zawsze lepiej niż brak gwintu. Oczywiście są dostępne helicoile do reperacji 7x1. Edytowane 20 Lutego 2010 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 dani, czy ty nie masz przypadkiem bandita? A co do M7, to ja juz to osobiscie przecwiczylem, wszystko bedzie w porzadku, nawet nie musisz nawiercac starego gwintu, po prostu wez gwintownik ten od Helicoil, nagwintuj i wkrec wkladke na M6. Materialu jest wystarczajaco zeby sie M6 dobrze trzymalo. A ta srube ktora masz po prostu przegwintuj na M6 i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 o wielkie dzięki to mie uspokoiłeś bo zbyt miejsca nie ma żeby to przegwintować na 8 :):):):) a szpilki mam już zrobione, niestety narazie bandita się jeszcze nie dorobiłem a problem dotyczy silnika w hondzie FT 500 :):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 o wielkie dzięki to mie uspokoiłeś bo zbyt miejsca nie ma żeby to przegwintować na 8 :):):):) a szpilki mam już zrobione, niestety narazie bandita się jeszcze nie dorobiłem a problem dotyczy silnika w hondzie FT 500 :):):) Tak zapytałem o bandita, bo sam przerabialem temat z srubami pokrywy zaworowej w glowicy, i pamietam ze na forum tez kilka osob mialo z tym problemy. Ja bym spokojnie dal M6 helicoil i na pewno bedzie dzialac, a przegwintowac na M8 zawsze mozesz (nawet na M8 helicoil o ile jest miejsce :bigrazz: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.