Skocz do zawartości

Suzuki GSXr750 K4 wysokie obroty na jałowym


blacha
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam GSX-R750 z 2004 roku w którym nie schodzą obroty w trakcie pracy na jałowym biegu. Motocykl odpala bez problemu lecz zachowuje się tak jakby nie puszczał ssania i kręci cały czas na wysokich obrotach. Wykręcając manetkę w przeciwną stronę obroty spadają (śrubą odbojnika gazu linek przy gaźnikach popuszczona. Wymieniałem też silniczek górnej przepustnicy ale nic nie pomogło więc wychodzę z założenia że jest ok. Dodam jeszcze że motocykl miał małego dzwona i od tego czasu coś się pochrzaniło.

Czy macie pomysł którym elementom powinienem się jeszcze przyjrzeć?

Proszę o jakieś rady, z góry dziękuję.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zacznijmy od tego czy podcisnienia sa dobrze podlaczone lub czy ktores nie spadlo, czy ustawiales TPS i STPS, czy nie ma bledow, czy linki gazu maja luz, czy klapy przepustnic przy rozgrzewaniu motocykla zamykaja sie (przy odpaleniu musza byc otwarte) i czy obroty po zamknieciu klap spadaja choc troche. Jak wyglada sprawa synchronizacji, poniewaz w tych modelach nikt nie czysci iglicy i gniazda na srubach od synchronizacji, przez co pozniej jeden cylinder pedzi reszte mimo iz sruba od obrotow jest wykrecona. Jezeli bedziesz chcial synchronizowac ten motor to uwaznie przeczytaj manuala bo tu sprawa ma sie troche inaczej niz w innych silnikach. Sprawdz polaczenia na trójnikach w ktore schodza sie podcisnienia.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To model na wtrysku więc iglice odpadają. Co do klap przepustnicy to w momencie odpalania jest tak jak piszesz (otwarte przy odpalaniu zamknięte przy rozgrzanym). Linki mają luz.

Resztę podpowiedzi dziś przetestuję. Jak ustawia się TPS i STPS- na czym to polega?

 

Pozdrawiam

robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To proponuje najpierw przeczytac manuala jest tam ladnie opisane jak sie ustawia tps i stps, jak sie czysci te iglice ktore nie wystepuja (a nie jedna taka suze robilem i zawsze byly i nie sa to zadne iglice w przepustnicy jak w gaznikach typu CV). Polecam manuala od 600 bo sa ladniejsze obrazki i wyrazniejszy tekst (te co sa dostepne na necie) ale same wartosci obrotow i regulacji trza wziąźć z manuala od 750.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Problemem okazały się uszkodzone gaźniki a dokładnie przełamane na łączeniu w minimalnym stopniu co spowodowało desynchronizację dolnych przepustnic w wyniku czego nie mogły się domykać. Wygięcie nastąpiło podczas gleby i nie było możliwości naprawy ;)

Pomogła tylko wymiana na nowy (używany z Allegro oczywiście).

 

Mimo to dziękują za wszelkie wskazówki które z pewnością przyczyniły się do zlokalizowania awarii.

 

Pozdrawiam

robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...