bryllu Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) Witam. swoją zx9r mam już rok ale teraz zabrałem się poważnie za czyszczenie gaźników i regulacje zaworów... .. mimo iż nie odczuwam braku mocy to mam pytanie odnośnie otworów w przepustnicach opisywanych na scigacz.pl cytuję "Wiele ZX9R trafiło do naszego kraju z ojczyzny Bismarcka i wśród nich trafić się mogą sztuki kastrowane do 98 KM. Na szczęście odblokowanie motocykla jest bardzo proste i ogranicza się do wymiany przepustnic (bądź zaślepienia w nich otworów ograniczających ich pełne otwarcie). Odzyskujemy wtedy dziki temperament sportowego motocykla" moja zx9r w papierach miała wpisane własnie 98KM (sprowadzona z Belgii) Ja pierwszy dokonywałem rejestracji w Polsce. Rozbierałem gaźniki w celu czyszczenia łącznie z przepustnicami podcisnieniowymi i zadnych niepokojących otworów nie było, a w serwisówce cichosza. Czyżby ktoś wymienił? tylko co? 2 pytanie czy do regulacji zaworów potrzebuje szczelinomierz o dokładnosci 0.02 czy wystarczy co 0.05 mm ? Edytowane 8 Lutego 2010 przez bryllu Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 pewnie jak w bandicie będzie - ściagnij kopułki, wyciągnij membrane z przepustnicą i od dołu będzie dziurka w przypadku zblokowania - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 dziurka jest średnicy 1.5mm jednak serwisówka zastrzega sobie, że musi być drożna.. więc o co chodzi?? kto ma racje? :) łopatologicznie wychodzi ze tą dziurką sie dostaje jakies fałszywe powietrze i nie ma odpowiedniego podcisnienia pod membraną.... hmm mam racje? wklejam fote przepustnic http://img34.imageshack.us/img34/9233/p0802102104.jpg http://img246.imageshack.us/img246/2493/p080210210301.jpg http://img407.imageshack.us/img407/3564/p0802102103.jpg i tekst z serwisówki http://img704.imageshack.us/img704/2460/beztytuuvhv.jpg Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Co za gaźniki Ci tam siedzą? Jak wygląda tulejka od góry? Dasz radę od środka palcem unieść przepustnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bryllu Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 wiec tak. od srodka wygląda tak (wyjeta sprzęzyna) http://img34.imageshack.us/img34/9233/p0802102104.jpg Myśle jednak ze ten otwór powinien być gdyż po zaślepieniu nie moge przesunać "gładko" palcem przepustnicy. Gaźniki to keihin CVK http://photos03.allegroimg.pl/photos/orygi...54/96/901549605 Cytuj RMZ 450 '09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Takie jak w bandziorze, więc primo to sprawdź kopułki - możliwe że na nich jest blokada - reszte to Ci jutro napiszę, bo muszę wykopać z archiwum cośmy tam wymodzili z tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.