Damiano_G_G Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam!! Mam problem z kierunkowskazami w moim simsonie s51. Jak uruchomię motorek to kierunkowskazy działają, ale tylko przez chwilkę a w czasie jazdy nie. A jak motor stoi przez np. 3 godz i go uruchomię to działają ale tez przez chwilkę. Czyli jest gdzieś zwarcie, albo prąd gubi.!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Zmień przerywacz. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_G_G Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Myślisz ze to możne być przerywacz??? a jak tak to gdzie się on znajduje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) Myślę, ze może to być przerywacz :bigrazz: http://www.akf-shop.de/moser/s51-1c1.png Tu na przyszłość masz schemat. A nie mam zielonego pojęcia gdzie w Twoim pojeździ znajduje się przerywacz. Będzie to zapewne czarna kostka z dwoma lub trzema wyprowadzeniami choć moze mieć inną formę np. aluminiowy cylinder. Jeśli słyszysz charakterystyczne tykanie jak przez chwilę pracują to podążaj za dżwiękiem. Edytowane 2 Lutego 2010 przez monter75 Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_G_G Opublikowano 2 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Dzięki za radę, będę próbował naprawiać..!!! Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 (edytowane) http://www.akf-shop.de/moser/s51-1c1.png Tu na przyszłość masz schemat. To jest schemat S-51/1 produkowanego od 1989 roku z 12V instalacją elektryczną. w samych S-51 stosowano różne instalacje żeby ustalić która jest twoja trzebaby ustalić dokładny model http://tezla.freehost.pl/html/motorowery_simson.html S-51 ma przerywacz 2 pinowy w aluminiowej cylindrycznej obudowie zamontowany pod bakiem S-51/1 ma przerywacz zintegrowany z układem ładowania czarne pudełko 4 piny z napisem ELBA montowany w puszce Edytowane 2 Lutego 2010 przez teslasim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_G_G Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 S-51 ma przerywacz 2 pinowy w aluminiowej cylindrycznej obudowie zamontowany pod bakiem to jest moj przerywacz..:):) a instalacje mam 12V.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 https://ssl.allegro.pl/item896482646_przery..._12v_2x21w.html To taki jak Twój... https://ssl.allegro.pl/item901026717_przery..._zipp_itp.htmlA coś w tym stylu polecam. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_G_G Opublikowano 4 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Wielkie dzięki:):) Widziałem go pod bakiem taki sam jest jak na allegro.:):)będę się starał go wymienić.. Dzięki.. Pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 a instalacje mam 12V.. tyle że nie seryjną albo kombinowaną instalacje w Simsonach to nie jest prosta sprawa wystarczy powiedzieć że cewka WN występowała 12V przy zapłonie na przerywacza a 6V przy zapłonie elektronicznym niezależnie od napięcia na akumulatorze i błędem jest odczytywanie napięcia w instalacji po napisie na cewce pewniej poszukać w kloszach oryginalnie montowanych żarówek lub zajrzeć pod magneto cewki 12V mają cieńsze rdzenie niż 6V skoro miałeś przerywacz pod bakiem oznacza to że seryjnie w twoim Simsonie była instalacja 6V i z dużym prawdopodobieństwem cewki pod magnetem dalej są na 6V ale radzą sobie z zasilaniem 12V odbiorników Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_G_G Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Z tego co wiem to poprzedni właściciel przerabiał całą instalacje na 12V ponieważ większość żarówek i innych rzeczy jest na 12V. Dzisiaj ściągnąłem przerywacz z mojego simka i pisze na nim 12V.. A rozbierałem kiedyś prawy dekiel silnika i kolo magnetowe i wygląda mi na nowe ale nie wiem jak z cewkami;/ Panowie..!! Okazało się ze akumulator był taki slaby ze kierunkowskazy poświeciły tylko chwilkę i się rozładował:):) A jak motorek postał to się zdążył naładować z powrotem..;):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.