maaly4 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 witam serdecznie - korzystając z zimowego przestoju chciałbym dokonać kilku drobnych poprawek lakierniczych w mojej "kawce" w warsztacie kolega powiedział że mimo iż są to m-ca mało widoczne to i tak polecił dobrać fachowo farbę. I tu napotykam problemik nie wiem gdzie odczytać czy też wogule gdzie szukać nr. lakieru i gdzie ją wogule można kupić czy tylko w ASO czy może w " normalnym warsztacie" gdzie farbę dorabiają- podpowiem tylko że jest to kolor czarny efekt blue w malowaniu złoto - czarnym rocznik 2002 - dziekuję za każdą podpowiedź - pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Lakier dobiera się w mieszalni lakierów. Zawozisz jakikolwiek element i tam panowie dobierają . Możesz zadzwonić do serwisu i myślę, ze nikt nie zrobi problemu z podaniem numeru lakieru. Mam jeszcze jedno pytanie. Jeśli Twój kolega powiedział, ze jet to mało widoczne to czy masz uszkodzenie głębokie przez które widac plastik po kolorem czy też białą ryskę na lakierze? Bo jeśli nie została uszkodzona baza( kolor) to uszkodzenia lakieru bezbarwnego można naprawić na wiele sposobów bez konieczności lakierownia całego elementu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaly4 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) "...Bo jeśli nie została uszkodzona baza( kolor) to uszkodzenia lakieru bezbarwnego można naprawić na wiele sposobów bez konieczności lakierownia całego elementu" tak też twierdzi mój kolega ale jetem na tyle pedantyczny - (taki już jetsem) - że próbowaliśmy też polerki ale nie przyniosła większego efektu i chyba zdecyduję się na większe malowanie Edytowane 1 Lutego 2010 przez maaly4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Polerka to na koniec po wszystkich zabiegach :biggrin: Ale jak już chcesz malować to jak wyżej napisałem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 kod lakieru to raz, znalezienie mieszalni która ma kody motocyklowe i ma ten nr w bazie to dwa, to że kolor będzie i tak inny niż oryginał to trzy!! Numer lakieru może ci posłużyć tylko jako wyjściówka, do dobrania prawidłowej barwy. Jak kupisz lakier z numeru bez dobierania do elementu to na 99% będzie inny. Rzekłbym nawet , że jak masz wprawne oko to nawet po dobraniu "idealnego" koloru, jak lakiernik będzie słaby, to i tak będzie widać różnicę. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Witam Masz bardzo ciężki kolor do dobrania a jeszcze cięszszy do pomalowania!! Nr bazy to 1592 na to musisz położyć clar z pigmętam o Nr 3592-1 po uzyskaniu odpowiedniej barwy malujesz clarem. Twój kolor nazywa się Pearl Mystic Black i nie ma żednego numeru na ramie , jedynie taką nazwe uzyskasz w serwisie, ten sam kolor był w VN1600 Vulcan Classic ,ZG1000 Concours ,VN800 Classic ,ZZR600,VN1500 Vulcan Mean Streak z rocznika 2002-2004. Zrobią ci ten lakier tylko w mięszalni motocyklowej a pomaluje fachowiec który malował lakierami 3 warswowymi i wie jak się do tego zabrać bo nawet jak będziesz miał orginalny lakier z fabryki kawy a lakiernik nie wie i nie ma doświadczenia jak to zrobić to wyjdzie inny kolor. Polecam zmycie waszych past zmywaczem antysylikonowym i zrobienie zaprawek z claru tak aby ubytek był wypełniony a najlepiej było go więcej tworząc krople, po wyschnięciu równasz papierem 2000 i polerujesz. Jeśli powłoka claru z pigmętem jest cała to nie będzie śladu a jeśli jest to wyjdzie kolor bazy i lipa ponieważ masz lakier 3 warswowy i 2 pierwsze warswy nadają kolor a 3cia jest ochronną Mam nadzieje że zrozumiałeś wszystko Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 Polecam zmycie waszych past zmywaczem antysylikonowym i zrobienie zaprawek z claru tak aby ubytek był wypełniony a najlepiej było go więcej tworząc krople, po wyschnięciu równasz papierem 2000 i polerujesz. Jeśli powłoka claru z pigmętem jest cała to nie będzie śladu a jeśli jest to wyjdzie kolor bazy i lipa ponieważ masz lakier 3 warswowy i 2 pierwsze warswy nadają kolor a 3cia jest ochronną Mam nadzieje że zrozumiałeś wszystko Pozdrawiam O to mi chodziło.Jest to najlepszy sposób na usunięcie rys na bezbarwnym. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaly4 Opublikowano 3 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 (edytowane) Witam Masz bardzo ciężki kolor do dobrania a jeszcze cięszszy do pomalowania!! Nr bazy to 1592 na to musisz położyć clar z pigmętam o Nr 3592-1 po uzyskaniu odpowiedniej barwy malujesz clarem. Twój kolor nazywa się Pearl Mystic Black i nie ma żednego numeru na ramie , jedynie taką nazwe uzyskasz w serwisie, ten sam kolor był w VN1600 Vulcan Classic ,ZG1000 Concours ,VN800 Classic ,ZZR600,VN1500 Vulcan Mean Streak z rocznika 2002-2004. Zrobią ci ten lakier tylko w mięszalni motocyklowej a pomaluje fachowiec który malował lakierami 3 warswowymi i wie jak się do tego zabrać bo nawet jak będziesz miał orginalny lakier z fabryki kawy a lakiernik nie wie i nie ma doświadczenia jak to zrobić to wyjdzie inny kolor. Polecam zmycie waszych past zmywaczem antysylikonowym i zrobienie zaprawek z claru tak aby ubytek był wypełniony a najlepiej było go więcej tworząc krople, po wyschnięciu równasz papierem 2000 i polerujesz. Jeśli powłoka claru z pigmętem jest cała to nie będzie śladu a jeśli jest to wyjdzie kolor bazy i lipa ponieważ masz lakier 3 warswowy i 2 pierwsze warswy nadają kolor a 3cia jest ochronną Mam nadzieje że zrozumiałeś wszystko Pozdrawiam Odpowiedź w pełni wyczerpująca podobnie jak wskazówki które przkaże swemu lakiernikowi - on raczej nie jest z pierwszej łapanki a choćby nie dał rady to napewno się do tego przyzna i poprostu tego się niepodejmie - jeszcze raz wielkie dzięki :clap: Edytowane 3 Lutego 2010 przez maaly4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.