dawid991 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Amortyzator wytrzyma spokojnie bo to będzie w końcu chopper a nie cross i dużych przeciążeń tam nie będzie. Można takie coś zarejestrować ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 w Polsce można wszystko, zależy tylko jak gruby masz portwel :wink: naj prostszy sposób kupić silnik z papierami i nabić numery i przegląd zrobić. ja tam nie mam zamiaru rejestrować przynajmniej na razie bo moja żonka i tak mieszka na wsi, a policji nie było tam widać ze 30 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid991 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 To prawda teraz to trzeba mieć gruby portfel :D ale takim sprzętem to nie można bez końca po wsi jeździć. Trzeba się wszystkim pokazać w okolicy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 do pokazywania sie robie coś większego :biggrin: myślę o silniku evo 1340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid991 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Widzę że nakręciłeś się na maxxxa na konstruowanie motocykli :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 nie no ja już tak od 2 gimnazjum sie bawię a rama na większego choppera stoi już gotowa od roku tylko zbieram na silnik bo tam od wski nie wstawię :biggrin: a taki piec kosztóje minimum 10 tyszł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 a jak to będzie hamowało tarcza czy bęben Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 ehh no i tu właśnie zaczynają sie problemy :biggrin: niestety 2 bębny od romecika, ale liczę że dadzą rade w końcu więcej jak 45 to nie pojedzie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zdecydowanie lepiej byłoby się zabrać za silnik simsona, tam jest jeszcze kilka koników w rezerwie, z tym że przy 6-7 KM nie wróże takiemu silniczkowi dłuższego żywota jak 5 tys. km Co do pierwszego to się w 100% zgodzę, simsonki mają kilka koników w rezerwie, ale jako wróżka na życie byś nie zarobił. Ten silnik przy fabrycznym cylindrze 70ccm osiągał 5,6kM przy żywotności rzędu 30 000 km. Silniki 50 i 70ccm różnią się tylko cylindrem i tłokiem. A moc tą można bez problemów przemnożyć przez dwa zachowując żywotność na poziomie 20 000km. Co do samych tuningów romecika: -głowica jest źle zaprojektowana, żeby to zrobić porządnie trzeba ją zaspawać od środka i zaprojektować od nowa na stopień spręzania rzędu 9,5 -fabryczny tlumik wraz z kolankiem trzeba zastąpic tłumikiem od simka, obowiązkowo oryginalnym/zamiennikiem mza -gaźnik od simka + rozwiercanie dolotu, można się jeszcze pobawić długością dolotu wg zasady, że dłuższy dolot to niższe obroty przy których następuje optymalne napelnianie, krótszy - wyższe obroty -zmiana kątów otwarcia okien na takie jak w simsonie (Ssący: 135°, Przelotowe 112°, Wydechowy: 145°) -seryjne kanały pluczące mozna troche poszerzyć Taki zestaw przeróbek nie powinien bardzo podnieść obrotów pracy silnika a znacznie poprawi jego charakterystykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 29 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 a mnie zdziwiła jedna rzecz, w moim silniku or rometa założyłem nowy cylinder i gdy płożyłem palec do kanału ogarneło mnie zaskoczenie :icon_exclaim: kanał \był gładki jak szkło więc aż z tego zachwytu zdjełem go i oglądałem przez 20 min, na prawdę robi wrażenie że to nie jest taka tandeta. i sie urwała tematyczna pogaducha :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 29 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2010 To musiałeś trafić na jakiś okaz :cool: , bo miałem kilka tych sprzętów, jeden cylinder nowy i nigdy żaden kanał nie był gładki. Co tu więcej pisać bardzo dużo na temat zostało powiedziane teraz zostaje czekać na efekty twojej pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chelchowski Opublikowano 30 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2010 będę wstawiał zdjęcia za jakiś czas. i muszę niedługo szukać fachowca od airbrush-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.