Skocz do zawartości

gazniki


koleś
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiem czy to było poruszane ale nie mogę nic podobnego znalżć.

otóż, czy różnią się gażniki do mz 250 typu 30N2-1,30N2-2,30N2-3,30N2-4 i 30N2-5

ja mam 30N2-1 taki co jest zamykany na drut a nie na śrubki.

 

i jeszcze jedno pytanie jaki rozmiar powinna mieć dysza głowna ja mam 130

 

 

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy różnią się gażniki do mz 250 typu 30N2-1,30N2-2,30N2-3,30N2-4 i 30N2-5

ja mam 30N2-1 taki co jest zamykany na drut a nie na śrubki.

Skąd takie gaźniki wytrzasnąłeś? Komora pływakowa jest przytrzymywana sprężystym pałąkiem w gaźniku 30N3-1, jest to model wprowadzony jako następca 30N2-5, stosowanego w ETZ250 do roku 1986. Jeszcze wcześniejszy gaźnik 30N2-4 był montowany w TS 250/1. 30N3-1 ma zaplombowaną śrubę składu mieszanki i układ biegu jałowego jest sprzężony z głównym układem paliwowym, dzięki czemu regulacja obrotów biegu jałowego jest łatwiejsza i toksyczność spalin jest ograniczna (o ile nikt nie wydłubuje korka plombującego)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...