krzycho12.a Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 witam wszystkich czy ktoś może mi pomóc nie mogę odpalić wsk 175 zapłon dobrze ustawiony iskra fiolecik a maszyna ani brychnie co może być tego przyczyną zapłon z akumulatora instalacja orginalna nie przerabiana 12v niewiem tylko czy zapłon dobrze wkręciłem czy nie do góry nogami kondensator jest z boku zapłonu proszę pomcy z góry dziękuję pozdrawiam Krzycho :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Najlepiej jest sprawdzic to na czujnik zegarowy i zaroweczke. jezeli nie masz takich urzadzen to wowczas musi wystarczyc ci srubokret aby okreslic w ktorym polozeniu tloka wystepuje iskra. Poza tym pytanko czy swieca jest mokra i czy paliwo dochodzi do motocykla :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho12.a Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 tak paliwo dochodzi świeca jest mokra strzela mocno z gażnika czy przyczyną może być rozładowany akumulator a przerwa na przerywaczu już się zaczyna robić gdy jeszcze tłok niejest w górnym martwym punkcje pozdrawiam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Teraz musisz ustalic kiedy dokladnie otwiera sie przerywacz tzn. jakie jest wyprzedzenie zaplonu. Poza tym sprawdz przerywacz, przerwe, swiece i stan ukladu WN, mi to wyglada ze albo masz za pozny zaplon albo zalany silnik... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho12.a Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 z tego co zaobserwowałem przerywacz zaczyna rozwierać styki jeszcze przed górnym martwym punktem a jak tłok jest w górnym martwym punkcie to przerywacz jest już zwarty gość który mi sprzedał motorek mówił że do cylindra wlewał benzynę i WD czy to może być przyczyną bo jak strzela w tłumik to z pod kolanka wycieka czarna mażja pachnie czort wie czym ni to benzyna ni to wd gażnik sam przeczyściłem jest ok co znaczy że mogę mieć zalany silnik i jak go wyczyścić-wysuszyć z góry dzięki P.s zapłon próbowałem przyspieszać ale wtedyto wogle nic nawet nie brychnie i iskra słaba wtedy jest nie wiem jeszcze tylko czy dobrze zamontowałem cały zapłon bo go nie było przy motorku wkręciłem go w ten sposób że kondensator znajduje się z boku z tej strony od zębatki z łańcuchem i nie wiem czy dobrze i czy nie powinien być odwrotnie :icon_question: czy to ma jakieś znaczenie i jak coś to jak go obrócić razem z podstawą żeby było dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 (edytowane) WSK 175 jest bardzo podana na zalania. Jeśli nie odpali na którymś tam kopem to już ciężko z kopyta odpalić. Możesz spróbować na "pycha" jeśli jest zalana też tak łatwo nie odpali ale po paru metrach jak masz wszystko dobrze ustawione powinna zagadać. Jak Ci się nie chce pchać to na spodzie silnika masz korek spustowy z komory wału korbowego na klucz 14 (nie pomyl z korkiem od oleju). Wykręć go i przy wkręconej świecy przekop parę razy niech wydmucha benzynę. Po tym zabiegu tylko nie przelewaj pegaza tylko od razu kop. Musi zagadać. A jak dużo kopiesz czy tam pchasz, a nie odpala to szybko wyładowuje się akumulator więc przed odpaleniem podładuj bo już pewnie masz rozładowane. Styki mają się zacząć rozwierać przed GMP a dokładnie to 3.8 mm przed GMP. Najprostszy sposób żeby tylko sprawdzić czy masz wszystko dobrze ustawione to ustaw platynki w czasie rozwierania do cylindra włóż linijkę i zobacz o ile mm podejdzie tłok. Nie jest to dokładna metoda najlepiej ustawiać za pomocą czujnika czy tam chociażby suwmiarki. Edytowane 12 Stycznia 2010 przez bartek85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho12.a Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 teraz przestawiłem zapłon i mocno strzela z tłumika i mocno odbija kopniak co jeszcze mogę zrobić bo już tracę nadzieję pozdrawiam jak śnieg zginie to sprawdzę na pych a puki śnieg to będę kombinował z akumulatora gażnik mam nie orginalny jest to gażnik marki IKOV taki jak w CZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Odbijać to 4 lubią i to bardzo. Wychodziło by z tego że masz za wczesny zapłon tj. że platynki się za szybko otwierają względem położenia tłoka. Jak mówiłeś że z tłumika aż leci to może wybuchać sobie benzynka w tłumiku. Po pierwsze ustaw porządnie zapłon wtedy będziem myśleć co dalej. Co do gźnika może masz za duża dysze względem WSK albo źle ustawione iglice czy tam poziom paliwa że Ci zalewa. Tak jak mówiłem najpierw zapłon. Jeszcze jedno: ma się rozumieć że świece zmieniałaś bo, że iskra jest na zewnątrz dobra to nie znaczy że po wkręceniu jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Masz za wczesnie ustawiony zaplon, sprobuj tez ustawic iglice na gorny ostatni rowek i palic moto bez ssania tzn. przy skreconej max manetce... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho12.a Opublikowano 12 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 ok dzięki wielkie będę próbował odezwę się jak coś dziś zajrzałem pod głowice czy tłok jest ok wstawiony strzałko do wydechu jest ok tylko niema uszczelki pod głowicą czy to też może być winą że wsk nie chce zapalić i strzela z tłumika :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 Fabrycznie w WSK 175 nie stosowana uszczelek pod głowicę. Jeśli się nie poci pod głowicą nie musisz zakładać, ale znając życie głowica już była kilkakrotnie zdejmowana i może być nieszczelna wtedy najlepiej zastosować aluminiową uszczelkę od CZ 350. Można też wyrównać styk głowicy i cylindra pastą do zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho12.a Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 witam ponownie zauważyłem że krzywka obciera lekko o zapłon z jednej strony czy to też może być przyczyną że silnik nie da rady zapalić kurcze jakie te motory są trudne do odpalenia mam jeszcze wsk 125 i ogarka 205 i tam nigdy nie miałem problemu z ich odpaleniem palą na dotyk czy zima czy lato pozdrowionka wszystkim :notworthy: cześć wszystkim udało mi się w końcu odpalić motorek silnik pracuje dobrze równo tylko dopiero udało mi się go odpalić gdy zapłon podłączyłem na krótko bez akumulatora zapalił za pierwszym razem troszkę dymił ale doszło do normy gdy podłączyłem instalacje z powrotem tak jak była orginalnie podłączona to motorek nie pali podejrzewam że to wina elektryki coś po prostu jest nie tak podłączone dzięki wszystkim za pomocne rady pozdrawiam witam znowu problem motor pali bez akumulatora aleeeeeee gdy włączę bieg to koło tylne zamiast do przodu kręci się do tyłu co to może być pomocy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Dalej masz za wczesny zapłon. Co do elektryki przeczyść wszystkie styki zwłaszcza w "puszcze prądów" pod siedzeniem, bardzo lubią zaśniedzieć i nie przepuszczają takiej ilości prądu co powinny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho12.a Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 tak może i jest za wczesny zapłon ale już nie ma jak go opużnić jest na max opużniony i dalej niema jak a może to cały zapłon razem z podstawą trzeba obrucić tylko jak i w którą stronę pozdrawiam wszystkich Krzysiek :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 Jeśli nie możesz ustawić prawidłowo zapłonu to albo platynki do wymiany albo przekręcony wał. Przerwę na platynkach ustawiasz na 0.2-0.3 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.