klocek Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Witam,panowie mam problem i przed Waw-ą musze go zlikwidować...mianowicie --sprzęgło bierze mi na końcu tzn..musze na maxa zaciągnąć klamke,a jeszcze i tak ledwo wchodzi dwójka..śrube wykręciłem na maxa także jest naprężona linka...Pytanie--jak oprócz śruby przy klamce naprężyć linke sprzęgła?????prosze o dokładny opis jak tego dokonać,bo jutro musze zrobić....Pzdr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 A moge widziec o Jakie mOto??? :? :? :? Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 przy silniku masz jeszcze jedną śrubę do regulacjijak odkrecasz przy klamce to tą drugą dokręcasz i na odwrótmetoda prób 5min i masz zrobionena silniku prawdopodobnie masz jakś zaślepke plastkikową ściągnij ją a tam będzie ta śrubka ten sposób działaina opierał sie na silniku aprili af1 w innym przypadku mogę sie mylić ale nie sądze zeby było inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 motor to suzuki GsxF 600 z 1994.r.przy silniku masz jeszcze jedną śrubę do regulacji jak odkrecasz przy klamce to tą drugą popuszczasz i na odwrót tzn,że jak przy klamce ,mam odkręconą na maxa---to musze ją wkręcić,a tą przy silniku naciągną,czyli... dokręcic....Dobrze zrozumiałem :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 sorki ze wprowadziłem cie w błąd przeczytaj jeszcze raz mojego posta naniosłem poprawki kurde chyba za długo juz przy kompie siedze :D to miało byc tak ze przy klamce odkrecasz a przy silniku wkrecaszalbo dokrecasz przy klamce a w silniku popuszczaszsorki jeszcze raz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klocek Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 albo dokrecasz przy klamce a w silniku popuszczasz ale jak dokręcam śrube przy klamce to mam luz na niej--tzn.linka jest nienaprężona i jeszcze popuszczam w silniku????? :?: :idea: :arrow: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 jak tak ci sie dzieje to dokrec w silniku srube tesh i powinno być gitw silnkiu jak dokrecasz srube to linka musi sie naciagnąćpozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2004 Jezeli stalo sie to nagle tzn to branie sprzegla na samym koncu, to sprawdz czy ci czasem linka nie chce peknac ( najczesciej przy klamce ).Poza tym masz GSXF, wiec podstawowa regulacja jest sruba przy ramieniu sprzegla i aby naciagnac linke to srube ta wykrecasz i w momencie kiedy wszystko dziala OK to blokujesz ja przeciwnakretka.Regulacja przy klamce sluzy tylko do ustawiania luzu na samej klamce i do niczego innego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.