hondacr250r Opublikowano 13 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 mi tez mówil że uszczelniacze na wale kiedyś ale zdjełem cylinder i tłok i nie widzialem żadnego oleju ani nic. Bo niby olej idzie ze szkrzyni do korby i coś tam sie dzieje. No zależy jak kopci ,na jaki kolor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 mi tez mówil że uszczelniacze na wale kiedyś ale zdjełem cylinder i tłok i nie widzialem żadnego oleju ani nic. Bo niby olej idzie ze szkrzyni do korby i coś tam sie dzieje. No zależy jak kopci ,na jaki kolor. Jak puści od strony iskrownika to olej ci nie wleci, bo tam oleju nie ma :] Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 13 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2010 no własnie tez tak słyszałem jutro mam isć po moto to powiem co i jak;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2010 siemka. wlałem świeże paliwko w normalnej dawace oleju, nowa oryginalna świeca moto znów sie nie wkręca. Ale zamontowałem drugi bolec trzymający klapke zaworu wydechowego i po przejeździe poczułem ze moto zaczyna sie wkręcać czyli wszystko będzicie ok. Regulacja gaxnika i dotarcie i bedzie fruwać dzięki za pomoc HEJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Wiesz ze jazda na źle wyregulowanym gaźniku może się skończyć zatarciem tego sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 tak motor idzie do regulacji dzięki za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 siema koledzy problem nie zniknął albo to simeringi na wale albo źle założony zawór wydechu, czy ktoś z was wie jak on chodzi i jak ma być założony. Czy zamyka on cały otwór w cylindrze przed dyfuzorem i przy jakiś obrotach sie podnosi i otwiera i dostaje tego buta w 2t. Bo już niewiem miałem założony na jeden bolec klapkle tego zawloru, teraz w serwisówce widziałem ze na 2 bolce to kupilem i zamontowałem. klapka jest otwarta i gdy rusze mechanizmem lekko si otwiera ale to maly skok. Nikt niewie nic o tym zaworze w cr 250 99r.,ale to chyba nie zawór pewnie te simeringi mechanior mi krzyknął 350 zl a niedawno dałem 900 na tuleje i tloczek i uszczelki to i to to 1000 zł lipa. Sory za pismo spiesze sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 350 zł za wymianę uszczelniaczy to zbyt dużo! Zwłaszcza ze nie trzeba do tego rozpoławiać silnika. Tyle ze tak: czy wał został wycentrowany ? czy rozpoławiałeś ten silnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 nie nic nie było robione mi się wydaje że to te uszczelniacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 kup najtańszy dezodorant odpal motocykl i psykaj po króćcu jak zwiększy obroty to lewe powietrze tam ciągnie jak nie to wymień uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 ok sprawdze ale nie wydaje mi sie też ze to te simeringi oleju nie ubywa, i zmieniałem tlok zdjelem cylek na wale zero jakiegoś oleju ,bo nie rpzepali tego moto ,ale wyrzyga z wydechu więc niewiem sam sprawdze tak jak muwisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 (edytowane) Jeśli brałby olej przez ten simering to strasznie kopci i ubywa bardzo szybko oleju ze skrzyni! przerabiałem Edytowane 23 Stycznia 2010 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 ja kupiłem uszczelniacze w agromie;] - po 10 zł mechanik za zrobienie wzioł 100 zł i moto smiga jak nowe;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Nie koniecznie bierze olej;] Zależy od uszkodzenia samego uszczelniacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 24 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 aha w agromie to do cr kupywałeś za 10 zł.Moge sam sie za to zabrać czy nie zabardzo, ojciec mechanik ,bo widziałem to tam tylkokosz sprzęgłoy i jedną pokrywe i jest . Zaraz podamlinki na yt z filmikami http://www.youtube.com/watch?v=Rj70ag_ppnY tam będą 4 filmiki na profilu krótkie takie bo bateriue mi siadły i tak na raty kręciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.