losiu Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Hiss gasnie normalnie kontrolka FI (czy jakos tak) takze gasnie. W ciągu wymiany silnika aku padło całkowicie Wariant drugi na pewno odpada tego nie da sie inaczej podłaczyc chyba ze ktos jest daltonista, kazda kostka jest inna a jezeli sa dwie takie same to maja inne kolory, a te od wtryskow opisałem sobie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 wiem ze kostka kazda inna ale chodzi o to czy kable dobrze kontaktuja czy zaden sie nie wysunal z konektorka itp. Zostaje nam wiec brak sygnalu z impulsatora, ktory sie byc moze gdzies masuje, czujniki klamki sprzegla i stopki bocznej lub problem alermu... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) pierwsze co bym sprawdził to oporność czujnika położenia wału, i jego wydystansowenie od samego wału/słoneczka. Jeśli pompa działa to jesteś bardzo blisko rozwiązania problemu, ale.... :) a właśnie, rozmiary tych "słoneczek" na wale są identyczne? Edytowane 22 Grudnia 2009 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPI silnik odpalony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brakowało krzywki od czujnika położenia wałka rozrzadu, szkoda ze wczesniej poprzedni właściciel silnika mnie o tym nie poinformował to bym to sobie zrobił jak miałem silnik na wierzchu, nie musiałbym ściagac airboxu od nowa. Fajnie chodzi cichutko nie jak grzechocze jak poprzedni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPI silnik odpalony!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Brakowało krzywki od czujnika położenia wałka rozrzadu, szkoda ze wczesniej poprzedni właściciel silnika mnie o tym nie poinformował to bym to sobie zrobił jak miałem silnik na wierzchu, nie musiałbym ściagac airboxu od nowa. Fajnie chodzi cichutko nie jak grzechocze jak poprzedni. to super, czlowiek uczy sie caly czas, ja dotychczas na podstawie przypadkow ktore przerabialem wiem ze to nie wplywa na wystepowanie iskry bo komp w przypadku uszkodzenia tego czujnika wchodzi w tryb awaryjny widocznie w tym modelu jest inaczej... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Oczywiście przy układzie z cewkami EFS sygnał z czujnika rozpoznania cylindra CMP jest niezbędny do wygenerowania odpowiedniego czasu iskry i żaden komp nie przyjmie wartości zastępczych. To nie są czujniki korekcyjne typu PCT czy NTC dla których sterownik może przyjąć wartości zastępcze. To nie ECT sensor, czy IAT że w razie braku sygnału ECM przyjmuje wartość np: 75st engine coolant temperature i 25st intake air temperature. Nie wiem jakie motocykle robiłeś ale jakeś cuda miałeś. Nawet X eleven czy xx na wtrysku PGM-FI z cewkami dwubiegunowymi gdzie do sterowania czasem iskry wystarczy CKP sensor posiada dodatkowo CMP sensor i oba czujniki są czujnikami magnetoindukcyjnymi a nie czujnikami halla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 Oczywiście przy układzie z cewkami EFS sygnał z czujnika rozpoznania cylindra CMP jest niezbędny do wygenerowania odpowiedniego czasu iskry i żaden komp nie przyjmie wartości zastępczych. To nie są czujniki korekcyjne typu PCT czy NTC dla których sterownik może przyjąć wartości zastępcze. To nie ECT sensor, czy IAT że w razie braku sygnału ECM przyjmuje wartość np: 75st engine coolant temperature i 25st intake air temperature. Nie wiem jakie motocykle robiłeś ale jakeś cuda miałeś. Nawet X eleven czy xx na wtrysku PGM-FI z cewkami dwubiegunowymi gdzie do sterowania czasem iskry wystarczy CKP sensor posiada dodatkowo CMP sensor i oba czujniki są czujnikami magnetoindukcyjnymi a nie czujnikami halla. no widzisz ja nie wiedzialem ze ten model tak nie ma a Ty nie wiesz ktory tak ma, uprzedzajac Twoje pytanie odpowiem, ze na pewno suzuki gsxr 750 (nie mówie, ze kazdy)... pozdr Zdrowych Wesolych Swiat zycze wszyskim:) Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 z którego roku taki gsx-r 750 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 (edytowane) z którego roku taki gsx-r 750 ?? 99 jesli dalej bedziemy to ciagnac to pisz na priv bo ten temat jest wyczerpany a my tu juz o czyms innym teraz smarujemy... pozdr Edytowane 28 Grudnia 2009 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.