dani472 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 jeśli chodzi o łańcuszek wałka wyrównującego to już jest napięty bo tam jest regulacja ręczna nie na żadnego napinacza jak przy rozrządzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karton87 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zanim obejrzałem filmik myślałem o płytkach na zaworach ze moga być już zbyt wyjeba...e, ale to raczej nie to. :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 hej jeśli wał jest w porządku, a powiedziano mi tu ze jest :):):) to powodem tych odgłosów mógł być łańcuszek wałka wyrównującego który już został naciągnięty albo co jest bardzo prawdopodobne to kosz sprzęgłowy gdyż jest on luźny tu filmik pozdro dani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Dla mnie te stuki, a obejrzalem kilka twoich filmikow, to ten lancuszek walka wyrownowazajacego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dani472 Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 witam po zrobieniu kosza sprzęgłowego, naciągnięciu łańcuszka wałka wyrównoważającego i wsadzeniu uszczelek pod kolektor wydechowy motor chodzi tak :):):):) wiem wiem że jeszcze słychać łańcuszek rozrządu ale już jest o wiele lepiej :):):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.