bekriss Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam Z tego co wyczytałem w internecie to awaria zewnętrznych skutkuje hałasami podczas skręcania, natomiast awaria wewnętrznych stukaniem i wibracjami podczas jazdy na wprost z obciążeniem. U mnie występują niestety te hałasy. Sęk w tym że mechanik szarpał za oba przeguby i luzów nie ma. Osłony są ok. Mam natomiast zerwane mocowanie wydechu i zaproponował najpierw naprawę tego bo obija się o karoserie co by eliminowało stukanie podczas jazdy na wprost. Jakie są objawy zużycia przegubów zewnętrznych i wewnętrznych?? Czy muszą być luzy żeby hałasowały?? Czy możliwe że łożysko koła hałasuje tylko podczas skręcania?? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Jak mechanik nie umie zidentyfikować usterki zewnętrznych przegubów to zmień mechanika. Skręć koła na maxa i ruszaj dynamicznie jak usłyszysz terkotanie to znaczy, że już czas na przegób.Oczywiście w lewo a później w prawo. Wewnętrzne rzadko ulegają uszkodzeniu. Jesli mają gumy w porządku i brak wyczuwalnych luzów to ok. Jesli masz chęć to mycie i wymiana smaru jest miłym akcentem przy tych pracach na półosiach oraz wydłuża prace przegubów. Do przegubów smar grafitowy.Nie żałować. Jak już zdejmiesz przeguby to wymiana gum na zewnętrznych jeśli posiadają małe pęknięcia w zagłębieniach też dobrze zrobi.Ogólnie są tanie. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Zazwyczaj przeguby zewnętrzne padają w skutek zanieczyszczeń, a u mnie gumy są ok dlatego nie chciał mi wymienić przegubu zewnętrznego. Poza tym przy maksymalnie skręconych kołach nie zawsze hałasują. Jadąc szybciej w zakręcie potrafi "chrupać" bez mocno skręconych kół, a przecież niby przegub zaczyna hałasować przy maksymalnie skręconych kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Jeśli Ci "chrupie" w zakręcie a nie "chrupie przy maksymalnym obciążeniu to bardzo prawdopodobne, że wymiana smaru i mycie pomoże.Lub nie jest to "chrupanie" przegubu. Przeguby zewnętrzne padają od pałowania ze skręconymi kołami i od brudu. W ogóle jakie auto? Wszystkie poduszki pod silnikiem i skrzynią całe? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 cordoba vario 1.6 alm 2002. Poduszki całe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Przeguby zużywają sie najszybciej w pozycji na wprost.Dlatego zaczynają chrupać na początku przy nie dużych skręceniach kiery.W bieżniach pojawiają się rowki które można zobaczyć przy czyszczeniu przegubu.Może nie mieć wyczuwalnego luzu a będzie chrupał. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.