Skocz do zawartości

Długie trasy


Franki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,którzy zechcieli przeczytać te moje wypociny i ewentualnie służyć radą.Mam MZ ETZ 250 w sumie od roku.Nie bujałem sie nią w dłuższe trasy bo nie znałem dobrze maszyny,a nie chciałem być cholowany.I w sumie dobrze.Jak przejechałem jakieś 25-30 km moja mała zaczeła jakoś dziwnie sie zachowywać jakby słabła i nawet mi przygasała.A jak sie zatrzymałem na chwile i próbowałem ją odpalic, to jak mi rypneło w tłumik.Jak juz wystygła to było ok.Czy ktoś wie co jej dolega? Może mam coś nie tak ustawione?Prosze o rady.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

kolejna osoba z Gdańska :D I to MZ :D Bywałeś może czasami motocyklem na Zaspie w poprzednim sezonie?

 

A co do Twojego problemu - zdarzyło się to to jeden raz tylko? Próbowałeś później jeździć na podobnych, albo dłuższych dystansach?

Taki jednorazowy kaprys etki nie musi oznaczać wcale niż złego - może to być np. wina jakiegoś drobnego zanieczyszczenia, które dostało się nie tam gdzie powinno :)

Napisz nieco więcej szczegółów. Poza tym ja, na Twoim miejscu, zaryzykowałbym jakiś dłuższy wypad - w końcu kiedyś trzeba sprawdzić maszynę, aby nabrać do niej zaufania :D

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiał bym na dyszę z wolnych obrotów (zatkana), albo zapłon się przestawił.

 

A co do dalekich tras, to na MZ'tce w dobrym stanie można jeździć gdzie się chce. Ja na mojej jadę gdzie mi się tylko spodoba albo się cojś dzieje, tak do 100km w jedną stronę. Jak bym miał prawko to bym jeździł dużo dalej. W sumie to Mz'tka jest tak prosta w naprawie ze można ją naprawić na srodku drogi, gdy się cojs powaznego nie zepsuje, ale przy normalnej jeździe to co się może zepsuć ? Ja jak jadę to cały czas na pełnym ogniu i jeszcze mi się nic nie zepsuło w czasie dalszej jazdy, ale w zimę wkładam fortunę w cały motocykl i sam go przygotowuję do sezonu, nie przez jakiś majstrów którzy tylko paczą jak oszukać i zarobić na frajeże :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

tak na odległość to trudno wyczuć. Sprawdzałeś ustawienia moto po kupnie? Nie wiadomo kto ją regulował przed sprzedażą...

-obejrzyj świece (kolor, odstęp, sprawdź w ogóle czy jest odpowiednia)

-sprawdź zapłon- od tego b.dużo zależy, moja po kupnie miała źle ustawiony zapłon i strasznie muliła. Kiedyś nawet odjechała mi do tyłu bo silnik kręcił nie w tą stronę :)

-jak świeca będzie podejrzanie wyglądała to zerknij do gaźnika.

 

W razie problemów napisz, chętnie pomogę. Długich tras sie nie bój! W te wakacje byłem na mojej (z moją) w Szwecji i nie zawiodła :D Takim jednym zatrzymaniem nie ma sie co zniechęcać!

 

3maj sie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zaspie moją MZ nie byłem.Napisałem że jestem z Gdańska bo spędzam tu (w akademiku) 9 miesiecy w roku.Maszyna moja jest jakieś 100 km dalej:( Dzieki za porady.Jak bede w domciu to się nią zaopiekuje.Przeczyszcze gaznik zobacze świece i filtr powietrza.Za zapłon raczej sie nie bede zabierać.Nie mam ani sprzętu ani wiedzy (praktycznej) jak i co ma być tam poustawiane - niestety.Musze jeszcze sie zabrac za sprzegło.Oj mam dużo pracy.Ale potem jaka satysfakcja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!! Małe pytanko zeby nie otwierac nowego tematu!!!! Czy jak jest filtr powietrza bludny...........troche zaniedbany :? To sa jakies tego objawy???

 

Pozdrawiam!!!! :)

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeeee

 

To sa jakies tego objawy???

 

heh no jasne ze są ........utrata mocy a w skrajnym przypadku zalewanie silnika

za to na zimno powinno moto lepiej palic , na cieplo za to bedzie gorzej z zapaleniem sprzetu (ale to tylko teoria a jak to zwyle bywa teoria ma sie roznie do praktyki :mrgreen: )

 

tak ze dbajta o sfoje filtry chopy :)

 

pozdro herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysztof
Witam!!! Małe pytanko zeby nie otwierac nowego tematu!!!! Czy jak jest filtr powietrza bludny...........troche zaniedbany :? To sa jakies tego objawy???

 

Pozdrawiam!!!! :)

 

Zrób eksperyment:

Rozgrzej moto, wyjmij filtr i przejedź się kawałek. Nie znaczy to że możne jeździć bez filtra. Ot poprostu kilkadziesiąt metrów. Zobaczysz czy warto wymieniać od czasu do czasu.

 

Na wszelki wypadek kup nowy bo różnica będzie.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmien swiece mialem takie cosik w simie ale to bylo po ok 1 km albo i mniej moto palil ale byl bardzooo slaby winna byla stara swieca sprawdz wszystkie regulacje mozliwe ze simering z pod alternatora jest uszkodzony :)

jesli regulacje i nowa siweca nic nie dadza to zmien simering to chwila roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...