tomasz wloch Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 :buttrock: Serdecznie witam!Mam pytanie, :notworthy: mam do kupienia dół silnika do Vn 750 i trzeba go sprawdzić .Na co mam zwrucić uwagę?Nie jest mi znany rok tego silnika ponoć jest to około 87 88. Ja mam 86 rok wersja amerykańska. W moim padł wał ,skrzynia jest ok i sprzęgło też.Pytanie czy wał i kartery w 750 są przez cały okres takie same czy różnią się jakos jeżeli tak to czym ?jak mam rozpoznać roczniki tego silnika?Bardzo bym prosił o szybką odpowiedz gdyż już raz się wtopiłem i nie chcę popełnić tego samego błędu! :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Witam rocznik sprawdzisz po numerze silnika, zmian raczej nie bylo, przynajmniej ja takowych nie zaobserwowalem, czeka Cie zabawa - pasowanie panewek, zlozenie tego jak nalezy a silnik dosc skomplikowany... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogg_v2 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Co do tego czy będzie pasował, to na mnie nie licz. Rocznik zidentyfikujesz po numerach silnika - poszukaj na stronie: http://www.cmsnl.com/kawasaki-vn750_model12542/ . Jak ja miałem problem z doborem części do swojej kawy, napisałem maila do serwisu do Kawasaki. W parę minut miałem odpowiedź. Pozdro i powodzenia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 14 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 :buttrock: Witam dziękuje za odpowiedz ! ten dół silnika jest złożony razem ze skrzynią!nie ma w nim alternatora i jutro zobacze czego jeszcze ale nie był rozpoławiany . Moje pytanie polegało na zapytaniu czy cylindry i raszta będzie pasować!W tyn przypadku nie musze mysleć o panewkach na wale ,taką mam nadzieje!Dziękuje za odpowiedz i pomoc pozdrawiam! :notworthy: :clap: :crossy: Jeżeli ktokolwiek będzie miał jakies sugestie to proszę o napisanie co i jak zawsze co 2 lub3 anawet kilka głów to lepiej! Dziękuje i czekam na pomocne sugestie! :lalag: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras84 Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 ja kupiłem wał i szlifował go fachowiec razem z pasowaniem i rocznik wału mnie nie obchodził :cool: i jakoś chodzi... jeszcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 15 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 (edytowane) :icon_biggrin: :lalag: Witam! Mam taką o to prozbe ;kupiłem dół silnika vna i zawiera on korpusy skrzynie i rozrusznik-moje pytanie to na co mam uważać przy rozbieraniu starego silnika?Moze macie jakies pomysły lub sposoby jak cos rozebrać bez zniszczenia jakiejs częsci lub elementu? :biggrin: :notworthy: Mam książke serwisową HAYNES A ale może ktos podczas remontu swojego vn 750 napotkał jakis problem kturego ja mogę uniknąć?Z góry dziękuje za pomoc! :crossy:Nie rozbieram nowego silnika tylko stary i potem składanie na nowo!A gdzie kupiliscie rozrząd? Edytowane 15 Grudnia 2009 przez tomasz wloch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras84 Opublikowano 16 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2009 ojciec jak składał popełnił błąd z kopką skrzyni biegów... tzn. zaczęła się zapadać, "chodziła a poziomie" nalezy zwrócić uwagę na te zabezpieczenie, nazwa z głowy mi wyleciała hmmmm z niemieckiego, wskakuje w ten rowek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2009 :crossy: :banghead: Witam Szanowne Grono !Ponawiam swoją prożbe o pomoc związaną z silnikiem!Jeżeli ktos z was rozbierał i składał vn a ty prosze o sugestie!Siedze w Irlandi i tu nie ma kogos kto by sie tego podjoł za jakies znosne pieniądze ,to raz.A drugi to irlandzki mechanior powiedział iż jemu się nie opłaca taka robota w starym rymplu? :icon_evil: A sam sciga się na starym Tryumfie z lat 50-60 nie znam modelu! Po prostu się nie chce!Poradzcie gdzie kupiliscie rozrząd ?Czy razem z rozrządem wymienialiscie napinacze?Polski mechanior nie chce się podjąć tłumacząc sie brakiem serwisówki :icon_eek: !Razem z kumplem robimy z autami rozrządy i nie mamy problemu z mysleniem :icon_mrgreen: Ale już raz leciałem slizgiem na tyłku i drugi nie chcę :eek: A moto mi się podoba i jak mam już dół silnika to chcemy go zrobić na tip topa kompletnie a nie tylko po łebkach i jakiemus jeleniowi sprzedać :notworthy: :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 28 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Witam serdecznie!Rozebrałem dzisiaj stary silnik ! Przyczyną stanięcia koła było zatarcie się wału wraz z jednym korbowodem :icon_mrgreen: Mam idealne napinacze ale w jednym z tylniego cylindra poprzedni własciciel nie dokręcił jednej sruby,więc na drugiej się to trzymało dosć kiepsko!uchwyt napinacza ma rozciągnięte oczko wokół tej sruby :banghead: Rozmawiałem ze znajomym dobrym spawaczem i może uda się to naspawać.Do tej operacji potrzeba roznitować napinacz od podstawy albo spawać małymi krokami i od razu schłodzić.Macie jakis może inny pomysł na tą usterkę?Na jakie znaki ustawiacie rozrząd ?W moim silniku musiałem rozebrać rozrząd bez sprawdzania jakikchkolwiek znaków ,z tej przyczyni iż nie mogłem pokręcić wałem ! :icon_evil: Prosił bym o szybką odpowiedz!Gdzie zamawialiscie uszczelki pod głowice?prosze o konkrętny adres ! :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 Witam serdecznie!Rozebrałem dzisiaj stary silnik ! Przyczyną stanięcia koła było zatarcie się wału wraz z jednym korbowodem :icon_mrgreen: Mam idealne napinacze ale w jednym z tylniego cylindra poprzedni własciciel nie dokręcił jednej sruby,więc na drugiej się to trzymało dosć kiepsko!uchwyt napinacza ma rozciągnięte oczko wokół tej sruby :banghead: Rozmawiałem ze znajomym dobrym spawaczem i może uda się to naspawać.Do tej operacji potrzeba roznitować napinacz od podstawy albo spawać małymi krokami i od razu schłodzić.Macie jakis może inny pomysł na tą usterkę?Na jakie znaki ustawiacie rozrząd ?W moim silniku musiałem rozebrać rozrząd bez sprawdzania jakikchkolwiek znaków ,z tej przyczyni iż nie mogłem pokręcić wałem ! :icon_evil: Prosił bym o szybką odpowiedz!Gdzie zamawialiscie uszczelki pod głowice?prosze o konkrętny adres ! :notworthy: :notworthy: powiem szczerze że jeszcze nie myślałem o rozbieraniu silnika ma ok 50000km. ale ja jeden element kupowałem w Niemczech w Szwed, pierwsze że taniej drugie że u nas nie ma konkretnego serwisu Kawy a tam mają akcoseryjne elementy , adres musisz jakoś zdobyć sam to jest autoryzowany serwis Kawasaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.