Skocz do zawartości

Proszę o rade w sprawie VN 750


tomasz wloch
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:buttrock: Serdecznie witam!Mam pytanie, :notworthy: mam do kupienia dół silnika do Vn 750 i trzeba go sprawdzić .Na co mam zwrucić uwagę?Nie jest mi znany rok tego silnika ponoć jest to około 87 88. Ja mam 86 rok wersja amerykańska. W moim padł wał ,skrzynia jest ok i sprzęgło też.Pytanie czy wał i kartery w 750 są przez cały okres takie same czy różnią się jakos jeżeli tak to czym ?jak mam rozpoznać roczniki tego silnika?Bardzo bym prosił o szybką odpowiedz gdyż już raz się wtopiłem i nie chcę popełnić tego samego błędu! :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

rocznik sprawdzisz po numerze silnika, zmian raczej nie bylo, przynajmniej ja takowych nie zaobserwowalem, czeka Cie zabawa - pasowanie panewek, zlozenie tego jak nalezy a silnik dosc skomplikowany...

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do tego czy będzie pasował, to na mnie nie licz.

Rocznik zidentyfikujesz po numerach silnika - poszukaj na stronie: http://www.cmsnl.com/kawasaki-vn750_model12542/ .

Jak ja miałem problem z doborem części do swojej kawy, napisałem maila do serwisu do Kawasaki. W parę minut miałem odpowiedź.

Pozdro i powodzenia :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:buttrock: Witam dziękuje za odpowiedz ! ten dół silnika jest złożony razem ze skrzynią!nie ma w nim alternatora i jutro zobacze czego jeszcze ale nie był rozpoławiany . Moje pytanie polegało na zapytaniu czy cylindry i raszta będzie pasować!W tyn przypadku nie musze mysleć o panewkach na wale ,taką mam nadzieje!Dziękuje za odpowiedz i pomoc pozdrawiam! :notworthy: :clap:

 

:crossy:

Jeżeli ktokolwiek będzie miał jakies sugestie to proszę o napisanie co i jak zawsze co 2 lub3 anawet kilka głów to lepiej! Dziękuje i czekam na pomocne sugestie! :lalag: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:icon_biggrin: :lalag: Witam! Mam taką o to prozbe ;kupiłem dół silnika vna i zawiera on korpusy skrzynie i rozrusznik-moje pytanie to na co mam uważać przy rozbieraniu starego silnika?Moze macie jakies pomysły lub sposoby jak cos rozebrać bez zniszczenia jakiejs częsci lub elementu? :biggrin: :notworthy: Mam książke serwisową HAYNES A ale może ktos podczas remontu swojego vn 750 napotkał jakis problem kturego ja mogę uniknąć?Z góry dziękuje za pomoc! :crossy:Nie rozbieram nowego silnika tylko stary i potem składanie na nowo!A gdzie kupiliscie rozrząd?

Edytowane przez tomasz wloch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojciec jak składał popełnił błąd z kopką skrzyni biegów... tzn. zaczęła się zapadać, "chodziła a poziomie" nalezy zwrócić uwagę na te zabezpieczenie, nazwa z głowy mi wyleciała hmmmm z niemieckiego, wskakuje w ten rowek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:crossy: :banghead: Witam Szanowne Grono !Ponawiam swoją prożbe o pomoc związaną z silnikiem!Jeżeli ktos z was rozbierał i składał vn a ty prosze o sugestie!Siedze w Irlandi i tu nie ma kogos kto by sie tego podjoł za jakies znosne pieniądze ,to raz.A drugi to irlandzki mechanior powiedział iż jemu się nie opłaca taka robota w starym rymplu? :icon_evil: A sam sciga się na starym Tryumfie z lat 50-60 nie znam modelu! Po prostu się nie chce!Poradzcie gdzie kupiliscie rozrząd ?Czy razem z rozrządem wymienialiscie napinacze?Polski mechanior nie chce się podjąć tłumacząc sie brakiem serwisówki :icon_eek: !Razem z kumplem robimy z autami rozrządy i nie mamy problemu z mysleniem :icon_mrgreen: Ale już raz leciałem slizgiem na tyłku i drugi nie chcę :eek: A moto mi się podoba i jak mam już dół silnika to chcemy go zrobić na tip topa kompletnie a nie tylko po łebkach i jakiemus jeleniowi sprzedać :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam serdecznie!Rozebrałem dzisiaj stary silnik ! Przyczyną stanięcia koła było zatarcie się wału wraz z jednym korbowodem :icon_mrgreen: Mam idealne napinacze ale w jednym z tylniego cylindra poprzedni własciciel nie dokręcił jednej sruby,więc na drugiej się to trzymało dosć kiepsko!uchwyt napinacza ma rozciągnięte oczko wokół tej sruby :banghead: Rozmawiałem ze znajomym dobrym spawaczem i może uda się to naspawać.Do tej operacji potrzeba roznitować napinacz od podstawy albo spawać małymi krokami i od razu schłodzić.Macie jakis może inny pomysł na tą usterkę?Na jakie znaki ustawiacie rozrząd ?W moim silniku musiałem rozebrać rozrząd bez sprawdzania jakikchkolwiek znaków ,z tej przyczyni iż nie mogłem pokręcić wałem ! :icon_evil: Prosił bym o szybką odpowiedz!Gdzie zamawialiscie uszczelki pod głowice?prosze o konkrętny adres ! :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!Rozebrałem dzisiaj stary silnik ! Przyczyną stanięcia koła było zatarcie się wału wraz z jednym korbowodem :icon_mrgreen: Mam idealne napinacze ale w jednym z tylniego cylindra poprzedni własciciel nie dokręcił jednej sruby,więc na drugiej się to trzymało dosć kiepsko!uchwyt napinacza ma rozciągnięte oczko wokół tej sruby :banghead: Rozmawiałem ze znajomym dobrym spawaczem i może uda się to naspawać.Do tej operacji potrzeba roznitować napinacz od podstawy albo spawać małymi krokami i od razu schłodzić.Macie jakis może inny pomysł na tą usterkę?Na jakie znaki ustawiacie rozrząd ?W moim silniku musiałem rozebrać rozrząd bez sprawdzania jakikchkolwiek znaków ,z tej przyczyni iż nie mogłem pokręcić wałem ! :icon_evil: Prosił bym o szybką odpowiedz!Gdzie zamawialiscie uszczelki pod głowice?prosze o konkrętny adres ! :notworthy: :notworthy:

powiem szczerze że jeszcze nie myślałem o rozbieraniu silnika ma ok 50000km. ale ja jeden element kupowałem w Niemczech w Szwed, pierwsze że taniej drugie że u nas nie ma konkretnego serwisu Kawy a tam mają akcoseryjne elementy , adres musisz jakoś zdobyć sam to jest autoryzowany serwis Kawasaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...