kamilp7 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Witam, Kupilem niedawno RS 125 z 2000 roku. Gaznik Dellorto 28, dysza gluwna 110. Wydech Arrow, odblokowane CDI. Jak ruszam to ma strasznego mula.... musze dac gazu do 6-7 tys obr i trzymac na sprzegle zeby jechac. Jak jade na malym gazie i odkrece manetke to jest tylko buuuuuuuuuuuu i gasnie. Swieca zawsze jest mokra. Za duzo paliwa ? Jedyna blokada jaka jest to blokada na filtrze powietrza. Wyczytalem ze z odlbokowanym CDI i takim wydechem to dysza powinna byc 125. Gaznik czyscilem filtr powietrza tez. Srobka od regulacji mieszanki jest wykrecona na 2.5 obr. Rano pali ale tylko na ssaniu, bez ssania tez ale jak dam gazu to gasnie. Kompresje ma napewno dobra bo przejechane ma tylko 6800 km. Czasem sie wkreca na wiekrze obroy a czasem nie. Jeszcze nie jechalem nia po drodze bo nie mam tablic a mieszkam w miesice i nie moge za bardzo. Ale jak chce ruszyc to wlasnie tak sie dzieje... i nie wiem co to moze byc. Na jakim zabku powinna byc iglica? i jaka zalozyc ta dysze glowna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 (edytowane) Dostaje za dużo paliwa, wyczyść gaźnik, sprawdź poziom paliwa w komorze i czy trzyma zaworek iglicowy. Iglice ustaw na środkowym rowku i pozbądź się tej kryzy przy filtrze bo jeżeli ma zdjęte inne blokady a ta została to dostaje za mało powietrza. Wyreguluj gaźnik i śmigaj :bigrazz: . Kompresje też możesz zmierzyć będziesz miał pewność, bo coś nie chce mi sie wierzyć że przez 9 lat ma nastukane tylko 6800 Edytowane 10 Grudnia 2009 przez Damiano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jedyna blokada jaka jest to blokada na filtrze powietrza. Czy to znaczy ze filtr powietrza jest zdlawiony? Jesli tak to za bogata mieszanke wtedy masz. Swieca czarna/mokra. Tak czy siak gaznik do regulacji. Jutro Ci spojrze jakie sa oryginalne ustawienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 No to juro sie tym zajme :P A ta dysze zmienic na 120-125 czy nie ? Bo wkoncu troche po tuningu jest to chyba powinienem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Nie zmieniaj. Skoro teraz Ci zalewa to po co jeszcze bogatsza mieszanke na wyzszych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 A jesli sie zatrze ? Jak bedzie za mala dysza to temperatura silnika wzrosnie czy sie poprostu zaze tak niespodziewanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Będziesz to widział po świecy, będzie jasna wypalona, lecz na razie nie przejmuj sie tym bo mieszanke masz za bogatą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.