Skocz do zawartości

Mam problem !!! Honda Cr 250 99-2000 rok POMOCY


hondacr250r
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Dzisiaj latałem swoim motorkiem po lesie po 2 godzinach nagle poczułem ze przestaje wkręcać sie na obroty ,chodzi normalnie, pali od kopa, czuje jakby przerywał. Troche kopci aż cieknie z tlumika. Wczoraj wymieniałem olej w silniku na Motul i wymieniane byly tarcze sprzęgłowe z przekaldkami itd. niewiem czy ma to jakiś związek z tym. Wyjełem dziś świece byla zalana i iskra uciekała. Zamontowałem od kolegi słabszą ale nic sie nie zmieniło. Niewiem czy to wina świecy jutro kupie 9 świece. Jak stoi i chodzi gdy daje gazu na maksymalne obroty slychać ze zamula. Niewiem co jest grane podejrzewam wiele opcji prosze o pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO WŁAŚNIE SLYSZAŁEM O TYCH ZIMMERINGACH NA WALE OLEJ MAM CASTROLA 2T RACING A DO SKRZYNI SPECJALNY MOTULA KOPCI JAKOŚ NIEBIESKO SIWO NIE PRZYGLĄDALEM SIE I CIEKNIE Z RURY CZARNY OLEJ

 

jak kopci ?

biało UPG

niebiesko simmering na wale

mam nadzieję że nie wlałeś oleju do automatów

a co to upg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UszczelkaPodGłowicą

no to nie simeringi na wale dziś sprawdzałem olej jest wporzadku nic nie ubylo

widziałem troche cylindra przez dziure od wydechu bo zdjełem troche porysowany i coś z pierscieniem sie dzieje ale pali i chodzi ale na te oborty sie nie chce wkręceac jeden koles mówił ze to zawór wydechu ten co otwiera tą blaszke tam jak sie tłumik podłancza do cylka no i rozebrałem to wymyłem i mówi ze nie pracuje swobodnie lae to jak by byl dyfuzor zalozony było by ok nie a ta uszczelka pod głowicą mogla powodować to ze sie nie wkręca bo co tamtedy kompresja by uciekała ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy ,,i coś z pierscieniem sie dzieje"? Odkręć korek z chłodnicy i zobacz czy nie wybija płynu, lub go nie ubyło co wskazywało by na uszczelke pod głowicą. Sprawdź też kompresje.

Edytowane przez Damiano
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy ,,i coś z pierscieniem sie dzieje"? Odkręć korek z chłodnicy i zobacz czy nie wybija płynu, lub go nie ubyło co wskazywało by na uszczelke pod głowicą. Sprawdź też kompresje.

no ja przestał sie wkręcać zdjełem korek i zaczeło bulgotać i sie pienić troche a po chwili wszystko było w normie

 

no wyjelem tlok i cylinder i pojechałem do mechanika na tłoku rysy ale to moglyby takie być pierścienie zapieczone i nicasil do robienia bo ma jakiś odprysk i troche sie gdzieś łuszczy wszystko niby z winy zaworu wydechowego który luźno lata i walił tam jakoś w tlok i dlatego to sie stało czyli nicasil ok.600 zł tłok 450zł czyli polatam dopiero na lato lub wiosne jak dobrze pójdzie. Może ktos z was ma cylinder z tlokiem z dobrym nicasilem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...